Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس و اعضای جدید هیئت رئیسه شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز،‌ به نقل از روابط عمومی شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی، در راستای  اجرای آیین نامه چگونگی تشکیل و فعالیت شورای اصلاح طلبان ، اعضای این شورا در استان آذربایجان شرقی با تشکیل جلسه ای که با حضور صادق بناب رابط کارگروه هماهنگی امور استان‌های شورای اصلاح طلبان برگزار شد، که جعفر تقوی از حزب اتحاد ملت به عنوان رئیس،  داود کهنمویی (به عنوان شخص حقیقی) و رسول ایمان‌زاده (نماینده انجمن اسلامی معلمان) به ترتیب به عنوان نواب  اول و دوم رئیس،  خاطره کلیبری ( نماینده مجمع زنان اصلاح طلب) و رامین درکالی (نماینده حزب همبستگی) به عنوان دبیران اول و دوم این شورا انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز این نشست صادق بناب رابط کارگروه هماهنگی امور استان‌ها شورای اصلاح طلبان با بیان وظایف این کارگروه گفت: این کارگروه در راستای فعالیت شورای اصلاح طلبان وظیفه پیگیری تشکیل این شورا در سطوح استانی و شهرستانی را بر عهده دارد که در استان آذربایجان شرقی این مسئولیت بر عهده وی قرار گرفته است.

ناکارآمدی اصلاح طلبان در دولت هر روز جیب مردم را خالی‌تر می‌کندگزارش| انتخابات شورایاری‌ها؛ از "ابهام قانونی" تا اتهام تقلب اصلاح طلبان‌به "مشارکتی‌‌ها"ناصری: شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از حیّز انتفاع افتاده است

وی با اشاره به فعالیت این کارگروه، ایجاد تمهیدات لازم برای ارتباط شوراهای اصلاح‌طلبان استان‌ها  را از جمله اهداف آن عنوان کرد  و گفت: خوشبختانه در استان آذربایجان‌شرقی 22 حزب فعال عضو شورای اصلاح‌طلبان استان بوده و از زمان تشکیل در راستای سیاست‌ها و مصوبات  شورای اصلاح طلبان عمل کرده و در جایگاه خود ضمن فعال ساختن شورا در سطوح شهرستانی استان، پیرامون رخدادها و مسایل مختلف استان و نیز مباحث انتخابات فعال بوده است.

صادق بناب با اشاره به برگزاری انتخابات دوره جدید فعالیت شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت فعالیت هیئت رئیسه قبلی، اعضای جدید هیئت رئیسه این شورا در استان آذربایجان شرقی شامل رئیس، دو نفر نایب رئیس، دو نفر دبیر با همدلی و رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.

وی افزود: البته با توجه به پیش بینی فعالیت 4 کارگروه تخصصی با عضویت 5 نفر از اعضای شورا به منظور تسریع در فعالیت‌های شورای اصلاح طلبان روسای این کار گروه‌ها نیز به عضویت هیئت رئیسه در خواهند آمد.

وی کارگروه شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی، ارزیابی و پایش، ارتباطات و رسانه را کارگروه‌های تخصصی شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و گفت: اعضای و روسای هریک از این کارگروه‌ها در جلسات آتی شورای اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی با برگزاری انتخابات تعیین می‌شوند.

انتهای پیام/ن

R7887/P1361/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انتخاباتی حجاریان!

اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی توئیت اخیر سعید حجاریان نشان می دهد اصلاح طلبان ساختاری و رادیکال در حال برنامه ریزی برای انتخابات ۱۴۰۴ در بستری از پروژه های سیاسی می باشند.

حجاریان طی توئیتی نوشت: دولت سیزدهم و تفکر حاکم بر آن چماقی بود به بار شیشه مملکت؛ مسئله نرخ بنزین، «نور» حجاب و دیگر طرح ها و اقدام های در پیش هم ضربات مهلک تری هستند. تداوم این تفکر در دولت چهاردهم آخرین چماق است بر بار شیشه و دیگر چیزی باقی نخواهد ماند.

بررسی این توئیت اما نشان می دهد که؛

الف- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای شکل دهی به یک جبهه بر اساس «سطح زندگی» و «سبک زندگی» می باشند. ادعای افزایش نرخ بنزین عملا علی رغم تکذیب های مکرر آن توسط مسئولین به معنای تلاش برای تولید هراس در دهک های مختلف جامعه و به منظور تحریک جامعه اعتراضی بوده و برجسته سازی مساله طرح نور نیز در چارچوب کانونی سازی مساله آزادی های سیاسی- فرهنگی و تلاش برای بازنمایی ایجاد محدودیت ها معنا می یابد.

ب- اصلاح طلبان ساختاری در تلاش برای القای عدم دستاورد دولت سیزدهم و بدون اشاره به دستاوردهای آن، آنهم پس از میراث و آوار به یادگار مانده از دولت مورد ائتلاف اصلاح طلبان می کوشند تا از یک دوره ای شدن دولت رئیسی سخن به میان بیاورند.

به موازات این توئیت سعید حجاریان اما باید اشاره داشت که آنان طی هفته ها و ماه های گذشته کنش های انتخاباتی خود را آغاز کرده و تولید مساله در برابر دولت و نیز تلاش برای بازنمایی مبتنی بر نزاع در جبهه اصولگرایی را دنبال نمایند.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند