Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای با توجه به طرح برخی شبهات منتشر شده در خصوص حبس آقای حسن عباسی، پس از پیگیری موضوع، مدیر کل حقوقی وزارت، اعلام نمود: متعاقب تعریضات و انتساب موارد خلاف واقع متعدد و مکرر توسط آقای عباسی به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) این مرکز عظیم مبارزه و جهاد – علی رغم خویشتن داری این وزارتخانه و کارکنان خدوم آن در بسیاری از موارد با ابتناء به حفظ مصالح امنیت ملی – وزارت اطلاعات با استناد به یکی از تعریضات ایشان که وی در سخنرانی مدعی گردیده بود: نیت وزارت اطلاعات ایجاد تغییر و تحول در نظام بوده و همچنین مدعی گردیده بود وزارتخانه متبوع با کانال ضد نظام در ارتباط می باشد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، این وزارتخانه نسبت به طرح شکایت نزد مرجع قضایی اقدام و پس از طی تشریفات رسیدگی بر اساس موازین قانونی، نهایتاً رأی محکومیت نامبرده در مرحله بدوی رسیدگی توسط شعبه محترم رسیدگی کننده صادر و رأی مزبور با توجه به تجدید نظر خواهی مشارالیه در مرحله تجدید نظر نیز مجدداً رسیدگی و محکومیت ایشان با حکم شعبه تجدید نظر رسیدگی کننده قطعی گردیده و قاعدتاً حبس ایشان در راستای شکایت وزارت اطلاعات و اجرای حکم قطعی صادره از مقام محترم صالح قضایی، توسط مراجع ذی صلاح صورت گرفته است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت اطلاعات حسن عباسی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت

به گزارش، گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیف الله مرادی، در جلسه‌ای که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت متبوع برگزار شد، ضمن تشریح عملکرد اداره کل منابع انسانی در سال گذشته، با اشاره به اینکه کار تیمی و خرد جمعی در حوزه منابع انسانی وزارت بهداشت حکمفرماست، تصریح کرد: باید از همه ابزار‌های ممکن استفاده کنیم تا ماندگاری و رضایت کارکنان در سازمان افزایش یابد.

 مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت از اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی با همت همکاران حوزه منابع انسانی خبر داد و گفت: تخصص در حوزه مدیریت منابع انسانی شاخص بسیار مهمی است، به همین دلیل فراهم کردن شرایط رشد شخصی و فنی کارکنان را در دستور کار داریم.

وی مدیریت منابع انسانی را نوعی راهبرد استراتژیک برای مدیریت و سازماندهی کارکنان عنوان کرد و گفت: مبحث آموزش و توسعه بر روند عملکرد کارمندان و تعیین برنامه جانشینی مناسب برای افراد، تاثیر بسیاری دارد و اداره کل منابع انسانی این وظیفه را دارد تا با ایجاد راهبرد‌های گوناگون، برای رشد و یادگیری کارمندان، به روزرسانی افراد و تطبیق آنها با اهداف تجاری سازمان، اطمینان خاطر ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کوبا: توقف تنش‌ها در خاورمیانه مستلزم آتش‌بس فوری در غزه است
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت
  • امارات خواستار خویشتنداری در منطقه شد
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • توضیحات قالیباف درباره روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه در مجلس
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر