Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: سردار یدالله جوانی در نشست استانی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با تاکید بر لزوم گفتمان‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: اصلی‌ترین جهاد، جهاد امیدآفرینی است؛ باید آن عوامل امیدآفرین را تبیین کرد که این مهم نیاز به ذهن فعال و زبان گویا دارد.

وی، آماده‌سازی اذهان را هدف اصلی این جلسات عنوان کرد و گفت: بدین وسیله می‌توان در لایه‌های مختلف جامعه اقداماتی را انجام داد تا گفتمان شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز سند ارزشمندی به نام بیانیه گام دوم انقلاب در اختیار ما قرار دارد، تصریح کرد: در چهل سال گذشته گام اول انقلاب را برداشته و اکنون با همت جوانان گام دوم انقلاب برداشته خواهد شد.

جوانی، عنصر شناختی، توجه به جهت، امیدآفرینی و اقدامات عملی را از جمله عناصر موثر در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد: نباید تظاهر به امید کرد، بلکه باید به آن ایمان راسخ داشت و سپس امیدآفرینی کرد.

وی با تاکید بر اینکه مشکل آمریکایی‌ها با ما مشکل هویتی است، گفت: در مقاومت فعال نکته حائز اهمیت ثبات قدم است که خروجی آن باید غلبه بر کفار باشد.

جوانی یادآور شد: در رویکرد جدید ایران مسیر مقاومت فعال است و جمهوری اسلامی علی‌رغم ادعاهای پوچ و واهی به هیچ‌ عنوان در بن‌بست قرار ندارد؛ ثمره مقاومت فعال این است که ملت ایران قادر است از جنگ اقتصادی و تحریم‌ها عبور کند و بیش از هر زمان دیگری درخشش داشته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ظرفیت تداوم‌بخشی به تمدن‌سازی اسلامی را دارد، لذا می‌بایست به این مهم توجه ویژه مبذول داشت و در این حوزه نقشه‌های دشمنان را با شکست مواجه کرد.

جوانی با بیان اینکه شعار "سوریه را رها کن / فکری به حال ما کن" نشان از بی‌بصیرتی این افراد دارد، گفت: روشنگری ذهن و مغز یعنی همین؛ چرا که یک ذهن آگاه و روشن هیچ‌گاه چنین شعاری سرنمی‌دهد؛ اگر مدافعان حرم نبودند امروز باید با این تروریست‌ها در کرمانشاه می‌جنگیدیم، سند این حرف چیست؟ آیا سندی بالاتر از سخنان داعش است که بعد از عراق تصرف ایران را در دستور کار خود قرار داده بود.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: معاون سیاسی سپاه سردار جوانی بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد

حمیدرضا ترقی قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان اظهار کرد: مردم پاکستان از ابتدای انقلاب علاقه بسیاری به جمهوری اسلامی پیدا کردند و اشتراک‌های فرهنگی و دینی میان مردم دو کشور وجود دارد.

او گفت: مردم این کشور هنگام سفر مقام معظم رهبری به پاکستان استقبال ویژه ای از ایشان به عمل آوردند و همواره دستاوردهای ایران را مورد تحسین قرار می‌دهند.

ترقی ادامه داد: سفر رئیس جمهور به این کشور باعث رفع تنش و ایجاد اتحاد و همبستگی میان دو کشور و ملتهای منطقه خواهد شد و می‌تواند به توسعه دستاوردهای اقتصادی و سیاسی بینجامد.

قائم مقام حزب موتلفه متذکر شد: دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک های ضدانقلاب تلاش بسیاری دارند تا از وابستگی ارتش پاکستان به آمریکا برای نفوذ در مرزها و ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کنند بنابراین تحکیم روابط بین دو کشور نقش موثری خواهد داشت .

این فعال سیاسی افزود: سفر آقای رئیسی به پاکستان آثار و برکات بسیاری خواهد داشت و می‌تواند دو کشور را در جهت نابودی اسرائیل و گروهک‌های تروریستی همبسته تر کند.

او در پایان گفت: پاکستان در پیمان های مشترک بسیاری با جمهوری اسلامی قرار دارد و تقویت روابط با این کشور نقش بسیاری در افزایش تولید و بهبود شرایط اقتصادی و افزایش صادرات غیرنفتی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • شهید مطهری یعنی مبارزه با تفکر تحریف
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد