Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@17:40:39 GMT

آنچه استراماچونی به آن نیاز دارد؛ تاریخ و مدیریت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۹۲۸

به گزارش ایلنا، ساده ترین و ابتدایی ترین تعریف مدیریت که مورد قبول هم مکاتب فکری بوده این است: مدیریت یعنی بالاترین میزان بهره وری از منابع موجود.

حرکت روز گذشته استراماچونی یک پیام روشن داشت؛ وی از شرایط مدیریتی استقلال ناراضی است و از دی مارتزیو خواسته این موصوع را پوشش دهد وگرنه محال است خبرنگار ایتالیایی نامدار اینقدر درگیر جزئیات فوتبال ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یعنی آغاز یک جنگ؛ از دیروز هواداران استقلال به شدت به امیر فتحی اعتراض کرده‌اند که این روند قطعاً در طول فصل به ضرر آنها خواهد شد. اسقلال زودتر از همه شروع کرد، تیم خوبی دارد و می‌تواند یکی از مدعیان حتمی قهرمانی باشد، اما این روند اعتراض مدیریت را در جایگاه بازنده قرار داده و تاریخ نشان می‌دهد وی را مبور به اعمال تصمیماتی توام با دستپاچگی و احتمالا غلط می‌کند که مولفه مهم ثبات را در طول فصل از استقلال می‌گیرد.

اولین شکست یا نتیجه بد، فتحی را که در موقعیت هراس قرار دارد شاید مجبور به ایجاد تعییرات برای جلوگیری از اعتراضات کند؛ بی‌ثباتی و تغییرات متوالی مهم ترین عامل عدم نتیجه گیری استقلال در سال‌های اخیر بوده است.

استراماچونی بهتر است بداند برای کسب موفقیت چاره ای جز همکاری با مدیریت فعلی ندارد. این به منزله سکوت کامل نیست، اما قطعا این روش اعتراض و کشاندن توده عصبانبت به سمت میز مدیر در نهایت به ضرر خود سرمربی ایتالیایی خواهد شد.

استقلال فصول قبل را نیز در اشل معترض و با اعتراض به وزیر آغاز کرد؛ نتیجه چه شد؟ از دست دادن امتیازات بسیار مهم در هفته های ابتدایی که در نهایت منجر به از دست رفتن قهرمانی هم برای آنها شد.

استقلال، استراماچونی و هوادارانش باید بیاموزند که در همین لیگ بارها قهرمان شده اند و با همین سیستم قهرمانی می خواهند؛ اعتراض در نهایت باعث از دست رفتن موقعیت ها می شود؛ باور ندارید؟ به موارد مشابه رقیب مانند فصل حضور حمید استیلی نگاهی اندازید.

برانکو در طول 4 سال حضور در ایران با 4 مدیر کار کرد و تقریبا هیچ چالشی ایجاد نشد؛ این هرگز به منزله رضایت او از عملکرد مدیران نبود، اما برانکو می دانست دود اعتراض به چشم تیمش می رود. کاش استراماچونی نیز کمی تاریخ فوتبال ما را مطالعه کند.

تنهایی بزرگ و خلوت من پیروزی تو نیست؛ من و تو شانه به شانه پیروز می شویم، سفر هنوز تمام نیست.

 

 

آریا فاطمی مقدم

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین خلج دانش آموخته دانشگاه استنفورد آمریکا و مجری طرح گفت: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختارهای نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی را نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختارها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

خلج ادامه داد: بل روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختارهای نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربردهای این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختارهای ابری موبایل و هم ساختارهای سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند، شامل می‌شود.

مجری طرح خاطر نشان کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختارهای سنتی به ساختارهای نوین که بر اساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.

کد خبر 6087532 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • اینتر اولین تیم تاریخ سری آ که قهرمانی خود را در دربی مسجل می‌کند
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی