Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@16:19:30 GMT

عاقبت بچه دزدی در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۶۹۵۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از دستگیری زن کودک‌ربای بیمارستان تأمین اجتماعی این شهر خبر داد.

حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلابشهرستان شهریار اظهار داشت: با انجام رصدهای اطلاعاتی و اقدامات شناسایی زن رباینده نوزاد از بیمارستان تامین اجتماعی شهریار دستگیر شد.
وی: با اشاره به تحقیقات هدفمند اطلاعاتی در این رابطه افزود: این فرد خود نوزاد را در مسجد کرشته شهریار گذاشته بود که پس از آن تحویل خانواده خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهریار در تشریح هدف این فرد از سرقت نوزاد گفت: این زن نوزاد را برای خود به سرقت برده بود تا به شوهرش که او را رها کرده بود قلمداد کند از زندگی مشترک با وی دارای فرزندی است تا همسرش به زندگی مشترک با وی بازگردد.

عسگری پور در پایان تشریح کرد: دلیل تراشیدن موی نوزاد نیز ریزش موی وی بوده و زن رباینده با تیغ موی نوزاد را تراشیده بوده است.

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی پلیس غرب استان تهران دیروز از پیدا شدن کودکی که دو ماه قبل از بیمارستان تأمین اجتماعی این شهر دزدیده شده بود، خبر داد.

خرداد ماه فردی به صورت شبانه و همزمان با خلوت شدن بیمارستان امام خمینی(ره) تامین اجتماعی شهریار با لباس پرستاری وارد بیمارستان می‌شود و نوزاد پسر را می‌رباید.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EiN برچسب ها: انقلاب ، بیمارستان ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: انقلاب بیمارستان بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات از برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان خبر داد و گفت: متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شده است.

عباس نوروزی، در گفت‌وگو با مهر، در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

نوروزی از معرفی افراد خاطی توسط سرپرست شهرداری لواسان خبر داد و گفت: با این افراد برخورد قضائی و مسؤولان و متصدیان مجموعه ورزشی برکنار شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات عنوان کرد: با پایان تحقیقات پرونده جهت ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیان مسائل لواسانی‌ها به رئیس قوه قضائیه از زبان امام جمعه حکم شرعی ورزش مختلط چیست؟

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز