Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تحولات اخیر در جنوب یمن اظهار داشت: ائتلاف متجاوزان سعودی و اماراتی با همراهی مزدوران آنان که طی پنج سال گذشته با انواع سلاح های پیشرفته و انجام ‌کشتار و ویرانی های فراوان نتوانستند اراده مردم را در هم بشکنند و خود را در برابر روحیه مجاهدت و ایستادگی مردم سراسر یمن شکست خورده می بینند، اکنون در قالب توطئه ای مشکوک به‌ دنبال تجزیه یمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید عباس موسوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره از "یمنِ واحد" حمایت نموده و حفظ یکپارچگی آن را مسئولیت مشترک همه مردم یمن می داند.

موسوی ابراز امیدواری کرد که با توقف تجاوز ائتلاف سعودی - اماراتی به آن کشور، احزاب و گروههای مختلف یمنی بتوانند با به سرانجام رساندن گفت‌وگوهای یمنی– یمنی بر مشکلات غلبه کرده و یک دولت فراگیر در سراسر یمن تشکیل دهند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جنگ یمن سید عباس موسوی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از پاریس؛ در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۳؛ ایران در شامگاه ۲۶ فروردین با صد‌ها موشک و پهپاد به چندین مرکز نظامی از جمله پایگاه هوایی نواتیم حمله کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یک شهروند فرانسوی آمریکایی با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر شجاعت پاسخ به اسرائیل متجاوز گفت: من یک مبارز فرانسویی آمریکایی با مذهب یهودی هستم. ما یهودیان مخالف رژیم صهیونیستی هستیم. این رژیم کنسولگری ایران در دمشق را بمباران کرد. به اعتقاد من پاسخ محکم ایران، هم متجاوز را سرجایش نشاد و هم در راستای همبستگی با فلسطین بود که خیلی مهم است.
عملیات تنبیهی ایران چنان ضربه کاری و شوکی به اردوگاه حامیان رژیم صهیونیستی وارد کرد که از آن زمان تاکنن رسانه‌های خود را وادار به نوشتن مقالات کذب و بی پایه و اساس کرده اند.
یک شهروند زن فرانسوی با تبریک عملیات وعده صادق و سیلی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: ایران عملیاتی فوق العاده راهبردی با پهپاد‌ها و موشک هایش انجام داد. پاسخ ایران بسیار افتخار آمیز بود... مرسی از ایران.
دیگر شهروند فرانسوی الجزایری با ستاش از شجاعت ایرانیان افزود: ایران به اسرائیل حمله کرد و همه خوشحال شدند؛ این در اصل پاسخ به یک رژیم شرور و متجاوز بود. ایران با این پاسخ درس بزرگی به همه جهانیان به ویژه کشور‌های عربی منطقه داد.
وعده صادق از سویی لرزه بر اندام غرب انداخت و از سوی دیگر نور امید به آینده بدون صهیونیسم کودک کش و جنایتکار را در دل آزادیخواهان و حامیان مقاومت در سراسر جهان برافروخت.
یک شهروند فرانسوی درباره پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: ایران اولین کشوری است که جرات پاسخ به رژیم جنایتکار اسرائیل را داشته. باید دعا کنیم برای ایرانیان و تمام کشور‌هایی که می‌خواهند این غده سرطانی و شیطان بزرگ را از خاورمیانه بیرون بیاندازند.
دیگر شهروند زن فرانسه نیز درباره جنگ افروزی صهیونیست‌ها و پاسخ مقتدرانه و منطقی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اسرائیل و رهبران فاشیست آن به جنگ نیاز دارند، چون اگر روزی جنگ متوقف شود، آن روز پایان زندگی سیاسی آنهاست. اسرائیلی که توان مقابله با فلسطینی ها، حزب الله لبنان، و مقاومت عراق و یمن را ندارد حالا پراشت‌ها شده و می‌خواهد با ایران بجنگد؟!
بر خلاف رویه سردمداران غرب؛ مردم فرانسه و افکار عمومی غرب به شدت از پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمایت می‌کنند و خوشحال هستند.

دیگر خبرها

  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • تثبیت موقعیت ایران پس از عملیات وعده صادق
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • اتحاد ایران و پاکستان نقش بسیاری در مبارزه با اسرائیل دارد
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • قدردانی مردم ترکیه از ایران در پی تنبیه رژیم اسرائیل
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان