Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان پریشیچ امیدوار است همراه با بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته باشد.

طرفداری- ایوان پریشیچ، وینگر کروات و تازه‌وارد بایرن مونیخ که در این تیم شماره 14 را برتن خواهد کرد، در مراسم معارفه خود، گفت:

من به این‌جا آمده‌ام تا بخشی از تیم باشم. بازی‌های زیادی وجود دارد و به همه بازی خواهد رسید. قطعاً برخی اوقات مصدومیت‌هایی وجود دارد، بنابراین به تمام بازیکنان در تیم نیاز پیدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال بسیار سریع اتفاق افتاد و علتش را هم همه می‌دانیم (مصدومیت لروی سانه و منتفی شدن انتقال او به بایرن مونیخ). امیدوارم او ریکاوری خوبی انجام دهد، اما زمانی که این پیشنهاد برای من آمد، نیاز نبود زیاد به آن فکر کنم. زمانی که باشگاهی مانند بایرن مونیخ به دنبال شما می‌آید، شما نمی‌توانید نه بگویید.

سال گذشته برای من پس از جام جهانی، سال سختی بود. من زمان لازم برای ریکاوری نداشتم و اگر شما به بازیکنانی که در فینال جام جهانی بازی کردند نگاه کنید، می‌بینید که برای بسیاری از آن‌ها هم فصل گذشته، فصل خوبی نبود. امسال اما متفاوت خواهد بود، من آماده‌سازی خوبی با اینتر داشته‌ام. بازیکنان کروات زیادی در باشگاه‌های بزرگ هستند. بایرن هم بازیکنان کروات زیادی داشته است و حتی آن‌ها در آخرین باری که این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر بود، مثمر ثمر بودند. امیدوارم این اتفاق برای من هم رخ دهد و بتوانم به تیم کمک کنم. من در چند سال گذشته هیچ‌گاه مصدوم نشده‌ام. هر روز قبل و بعد از تمرین سخت کار می‌کنم تا در شرایط مناسب باشم. هم‌چنین علاقه‌ دارم که در تابستان بازی‌های دیگری هم به غیر از فوتبال انجام دهم، بنابراین روی فرم و سالم بودن اهمیت زیادی دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل زمانى، بازیکن ۱۸ساله پیکان که تعویض طلایی عنایتی شد و گل تساوی پیکان را زد، در جمع خبرنگاران پس از بازی مقابل هوادار گفت: خدا را شکر بازی خوبی بود ولی برای تیم ما گره خورده بود. اگر از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم بازی را ببریم. تشکر می‌کنم از آقارضا سرمربی تیم که به جوان‌ها بها می‌دهند، نه فقط خودم جوان‌های دیگری که دارند بازی می‌کنند. بزرگترهای تیم خیلی به ما کمک می‌کنند و در روند ما خیلی تاثیر دارد و کار کردن کنارشان حس خوبی دارد.

ویدئو: 330343

او درمورد تیم ملی جوانان گفت: هنوز با ما صحبتی نشده ولی احتمال ۵۰-۵۰ می‌دهم که دعوت شوم. منتظریم.

ابوالفضل زمانی درباره خودش توضیح داد: من اهل ارومیه، آذربایجان غربی، شهرستان تکاب هستم. فوتبالم از یک محله در نسیم شهر به اسم حصارک شروع کردم در ته اسلامشهر. متولد ۸۴ هستم. اولین گل لیگ برتری‌ام در دومین بازی لیگ برتری‌ام بود. از رده جوانان پیکان ملحق شدم و امسال هم جوانان هستم.

دیگر خبرها

  • موشکافی رویکرد آرتتا؛ چرا آرسنال همیشه در ماه آوریل کم می‌آورد؟
  • زمانی: در دومین بازی لیگ برتری‌ام گل زدم
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان بایرن مونیخ در رختکن، پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • آرتتا: بین آرسنال و سایر تیم‌ها فاصله وجود دارد؛ اکنون زمان حمایت از بازیکنان است
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • اولین تماس مورینیو با بازیکنان رم بعد از برکناری؛ آقای خاص حال اندیکا را جویا شد
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد