Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با بیان اینکه بیماری صرع قابل‌کنترل است، گفت: دست‌اندرکاران نظام سلامت باید نیازمندی‌های درمانی مردم را برای خیرین و انجمن‌ها تبیین و تدوین کنند. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا نیکبخت در همایش افتتاح دفتر بیماری صرع در استان لرستان که در سالن جلسات بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد برگزارشد با بیان اینکه بیماری صرع قابل‌کنترل بوده و باید آن را مدیریت کرد، اظهار داشت: بیماری صرع یک اختلال عصبی‌ست که پس از شناسایی افراد مبتلا به این بیماری باید آن‌ها را به افراد کمک‌دهنده معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت نقش انجمن صرع افزود: نقش این انجمن و مجمع خیرین سلامت پس از شناسایی افراد مبتلا به این اختلال  بسیار مهم است.

وزیر بهداشت: قطار طرح تحول نظام سلامت از حرکت نمی‌ایستدنظام سلامت کشور "پزشک‌سالار و بیمارمدار" استوزیر بهداشت: بهداشت روان نخستین رکن رسیدگی به نظام سلامت است

سرپرست دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور دولت به‌تنهایی قادر به تأمین هزینه‌های درمان جامعه نیست، عنوان کرد: در همین راستا انجمن‌های حمایتی و مالی باید در این مسیر از دولت و مردم حمایت کنند.

وی با تأکید به اینکه دست‌اندرکاران نظام سلامت باید نیازمندی‌های درمانی مردم را برای خیرین و انجمن‌ها تبیین و تدوین کنند، بیان کرد: امروزه نظام سلامت به‌سمت اجتماعی‌شدن حرکت کرده  و این موضوع یک نقش محوری‌ست.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است

به گزارش جام جم آنلاین لرستان ابوطالب شفقت در آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: اهداف اصلی نظام نباید فراموش شود و در یک جامعه اسلامی و انقلابی هستیم باید مبانی نظری را شناسایی و بر آن اساس حرکت کنیم.
وی گفت: دستیابی به تمدن اسلامی و آماده‌سازی برای ظهور منجی عالم از اهداف ما در نظام اسلامی است و باید رفاه اجتماعی و رفاه فردی در شأن نظام اسلامی و شیعی باشد.
وی افزود: پذیرفتن مسوولیت یعنی نوکری برای مردم و تعامل با مردم نیز باید بر اساس خدمت و نوکری باشد.
شفقت وحدت، همدلی و همراهی مردم و دولت را عامل شکوفایی و اعتلای نظام دانست و گفت: کوچکترین خطا را دشمنان بزرگ شمرده و مسوولان را نالایق جلوه می‌دهد و رسانه‌ها باید در این راستا اقدام کرده و به مردم اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • اتصال بیرجند و طبس به طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت