Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:27:58 GMT

‌بخشی از ترددهای شهری شاید هرز باشد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۱۰۳

‌بخشی از ترددهای شهری شاید هرز باشد

فرمانده پلیس راه کشور گفت: ۷۵ درصد معابر استان لرستان صعب‌العبور هستند.

به گزارش ایسنا‌، سردار حسینی در چهارمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان، اظهار کرد: یک بخشی از ترددهای شهری شاید هرز باشد.

وی تصریح کرد: فرد بدون هدف صرفا برای تفریح در سطح شهر دور می‌زند اما تردد جاده‌ای عمدتا هدفمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: ایجاد راه‌های بین شهری و جاده‌های درون شهری باید هدفمند و در جهت  تسهیل و تردد امن، ارزان و اقتصادی حمل و نقل ماشین آلات سبک و سنگین باشد.

حسینی اضافه کرد: نگاه ما ملی و کشوری است و باید استان‌ها از سیکل سفرهای جاده‌‌ای بهره ببرند. باید با ناوگان متخلف برخورد شود.

فرمانده پلیس راه کشور ادامه داد: نیروهای استان لرستان با تجربه و متخصص هستند و از نیروی انسانی خوبی برخوردار است ولی ۷۵ درصد معابر استان صعب العبور است که باید تجهیزات آن نیز ساماندهی شود.

حسینی عنوان کرد: قرار است پاسگاه‌های پلیس راه از خودروهای ویژه برخوردار شوند که به طور ویژه استان لرستان نیز برخوردار خواهد شد.

وی با اشاره به افتادن ماشین از پل کاکارضا و مرگ سرنشین خودرو، افزود: ۵۰ درصد راننده سهم تقصیر گرفت چون از یک مسیر غیرمجاز تردد داشت و ۵۰ درصد نیز شرکت مسئول که علائم را نصب نکرده بوده، سهم تقصیر گرفته است.

وی عنوان کرد: اقدامات ما ‌خاصیت جلوگیری از وقایع را داشته باشد.

فرمانده پلیس راه کشور یادآور شد: سیل خسارت زیادی به زیرساخت‌های استان وارد کرده و هیچ چیز مهمتر از جان انسان نیست که در این راستا باید عزم مسئولان لرستان و کشور بر آن قرار بگیرد که نواقص ایجاد شده در راه‌های استان هرچه سریع‌تر مرتفع شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: معابر لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند

سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این مأموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یادآور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر مأموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

کد خبر 847050 منبع: مهر برچسب‌ها احمد رضا رادان خبر مهم پلیس فتا زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد