Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجمع بزرگ جهادگران بسیجی با حضور مسئولان کشوری و لشکری و جمع کثیری از جهادگران بسیجی در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تجمع بزرگ جهادگران بسیجی با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج، محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی، منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه، محمدباقر قالیباف شهردار سابق پایتخت، حاج حسین یکتا و صدها نفر از جهادگران بسیجی و همچنین جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار سپهر: جهادگران بسیجی پای کار آمده اند تا ریشه فقر را بخشکانند

سردار سپهر جانشین سازمان بسیج در این همایش ضمن عرض خیر مقدم به همه حاضران و جهادگران بسیجی اظهار داشت: امروز همه خواهران و برادران جهادگر برای لبیک به امام و مقتدای خود برای حضور در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی جمع شده اید تا ریشه فقر را بخشکانید.   وی در ادامه خاطر نشان کرد: باردیگر به همه دشمنان پیام می دهیم که در مبارزه با دشمنان، ادعا از رهبری، آبادانی را در سراسر کشور پیش ببریم امیدواریم همانند دفاع مقدس شاهد کارهای بزرگ جوانان باشیم.   جانشین سازمان بسیج در ادامه افزود: بسیج مستضعفین به عنوان بزرگترین نهاد مردمی و جهادگران با بیش از حدود ۱۷ هزار گروه جهادی آمادگی کامل برای شنیدن پیام رهبری و عملیاتی شدن آن را دارند.   سردار سپهر گفت: رهبری فرمودند امروز جهادی یعنی هویت ما و بار دیگر ما برای حمایت از فرمایشات ایشان با هماهنگی مسئولان و نهادها کار جهادی را پیش می بریم؟ از همه مسئولان قوا درخواست می کنیم زمینه خدمت رسانی بیشتر برای بسیجیان را فراهم کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پاسدار بسیجی بهروز واحدی از نیروهای سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج بود که بامداد روز گذشته همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان بر اثر حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر این شهید مدافع حرم امروز ساعت ۱۵ در معراج شهدای تهران، واقع در خیابان بهشت برگزار می‌شود.

پیکر این شهید روز گذشته در حرم حضرت رقیه(س) و حرم حضرت زینب (س) تشییع شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225423 برچسب‌ها شهدای مدافع حرم

دیگر خبرها

  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • ارائه ۲۵ هزار خدمت به مردم طی نوروز توسط گروه‌های جهادی
  • سی و ششمین سالگردشهادت سردار املاکی
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • برگزاری یادواره سردار شهید حسین املاکی، فردا در لنگرود
  • مراسم وداع با اولین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • تعطیلات نوروزی در قبله تهران
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود