Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@12:18:06 GMT

رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۱۶۶

رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است

خدابنده با اشاره به اینکه در حال حاضر در آموزش و پرورش خراسان رضوی ۵۷۰ پروژه دردست اجرا داریم که کار بسیار بزگ و سنگین و بی نظیری است، گفت: رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «قاسمعلی خدابنده» امروز(۲۳ مرداد) در جمع مدیران کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر در آموزش و پرورش خراسان رضوی ۵۷۰ پروژه دردست اجرا داریم که کار بسیار بزرگ و سنگین و بی نظیری است، گفت:رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین است و برای اجرای این رسالت و رساندن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه در کنار سایر عوامل همچون نیروی انسانی وکتب درسی به فضای مناسب آموزشی و پرورشی نیازمندیم تا بتوانیم تعلیم و تربیتی با کیفیت و تمام ساحتی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: مدارس ما باید از نظر امکانات،فضاو تجهیزات آموزشی و پرورشی به گونه ای باشد که باعث ظهور و بروز استعداد ها و شکوفایی خلاقیت های دانش آموزان شده و موجبات نشاط و پویایی آن ها را فراهم سازد،در این صورت است که همکاران ما در مدرسه می توانند تعلیم و تربیتی کیفی را رقم بزنند.

 

وی با اشاره به اینکه در وضعیت اقتصادی سخت کشور فراهم کردن فضاهای آموزشی استاندار کار بسیار سختی است، افزود:ساختمان مدارس و فضاهای آموزشی باید علاوه بر اینکه از معماری زیبا و برگرفته از هنر اسلامی – ایرانی برخوردار باشند، از لحاظ ایمنی و رعایت استاندارهای ساختمان نیز بایستی مورد توجه جدی قرار گیرند چرا که امنیت دانش آموزان در مدرسه بسیار مهم است و خوشبختانه ادارات کل نوسازی در کل کشور توجه به این مساله را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

خدابنده اظهارداشت: در بسیاری از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله که در سطح کشور اتفاق می افتد مدارس ما به مراکز و پایگاه های امداد رسانی به مردم تبدیل می شوند و در بسیاری از موارد نیز کاربری جان پناه و سنگر برای مردم پیدا می کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:احداث پروژه های آموزشی و پرورشی با این ویژگی ها درشرایط امروز کار بسیار سختی است که بدون همکاری ذیحسابان و همکاری همکاران حوزه های مالی امکان پذیر نیست که جای تقدیر ویژه دارد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان روزنامه دعای عرفه روزنامه ها مسجد استان همدان روز خبرنگار شبستان یزد عید غدیر مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی پروژه های عمرانی سند تحول بنیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • تصویب نخستین آیین‌نامه سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش پس از ۱۲ سال
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصویب شد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری