Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار فرجیان زاده معاون اجرایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی که مهمان ویژه نهمین جشنواره مالک اشتر بود گفت: جشنواره مالک اشتر به منظور قدردانی و تشویق نیروی انسانی مبتکر و پرتلاش که در تحقق اهداف نیرو‌های مسلح و اجرای ماموریت‌های متنوع بسیج و سپاه نقش موثری داشته اند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه کمک به بهبود وضع معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی را از رویکرد‌های سپاه پاسداران است افزود: خدمات رسانی نیرو‌های سپاه و بسیج در حوادث سیل امسال در استان‌های کشور گواه این دید گاه و رویکرد است.

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان هم در این جشنواره، اشراف را یکی از مهمترین ویژگی‌های انتخاب برترین‌های جشنواره مالک اشتر عنوان کرد و افزود: اشراف موجب هدایت راهبردی مجموعه می‌شود.

در این جشنواره از ۷۳ نفر از فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف سپاه استان تجلیل شد.

انتهای پیام / م

تجلیل از ۷۳ نفر از فرماندهان و مسئولان رده‌های مختلف سپاه استان سمنان در جشنواره مالک اشتر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حسن آذرنیا، غلام خلیفه، امید شریفی نسب، مهدی حق جویی و بابک عبادی به عنوان اعضای جدید کادر فنی در کنار عبدالرضا برزگری، حسین مزرعه و علی یزدان دوست، در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران فراز کمالوند را همراهی خواهند کرد.
امید صالحیان نیز به عنوان مدیر جدید تیم طلایی پوش آبادان برگزیده شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۱۳ امتیاز در انتهای جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • معرفی کادر جدید فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • با هدف ترویج فرهنگ کار خیر و تکریم خیرین جشنواره ی ملی رسانه ای مهرآفرین برگزار می شود.
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • برند در سایه قانون