Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در جریان بازدید از مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا با تاکید بر اینکه بنده در تلاش هستم مهارت و توانمندی را در حوزه کارکنان کلانتری و پاسگاه ها ارتقاء دهم، عنوان کرد: شما خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و پلیس هستید و می توانید مطالبات آنها را برای ما بازگو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به دوربین البسه پلیس نیز اشاره کرد و ادامه داد: بنا بود ۴۰ هزار دوربین البسه تهیه کنیم اما هنوز به عدد مورد نظر نرسیده ایم.  با قاطعیت اعلام می کنم البسه های دوربین دار نقش نظارتی دارد و گامی در راستای استاندارد سازی رفتار کارکنان است و البته در شیوه رفتار مردم با پلیس نیز موثر است چراکه همه چیز ثبت و ضبط می شود و از طرفی به عنوان یک سند محکمی نزد محاکم قضائی است.

اخبار سایت پلیس اثربخش است

سردار شرفی که به مناسبت روز خبرنگار در مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا حضور یافته بود با بیان اینکه خبرنگاران سایت پلیس، پویا و فعالیت های مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا اثر بخش است، گفت: معاونت اجتماعی صرف یک ساختار نیست بلکه رویکرد است، قبل از اینکه این معاونت شکل بگیرد تفکر پلیس، سلبی بود و هیچگاه در رابطه با ظرفیت های اجتماعی، آگاهی های عمومی و همچنین در رابطه با خود عرضهگری به جامعه، برنامه ای نداشت و فاقد سیاست بود.

وی ادامه داد: پلیس به معنای واقعی باید رویکرد ایجابی خود را تقویت و در معاونت اجتماعی ناجا متمرکز کند؛ یکی از رموز موفقیت یا مولفه های افزایش اعتبار اجتماعی پلیس، بحث قدرت اقناع‌گری و اطلاع رسانی است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: اکنون در شرایط فعلی، پلیس در حوزه سیاست های اقناع‌گری، اجتماعی و اطلاع رسانی به موقع و درست و در مقایسه با دیگر سازمان ها و نهاد های اجرایی، پیشگام است که از این جهت خوشحالیم.

سردار شرفی تاکید کرد: یکی از مولفه های تاثیرگذار در افزایش اعتبار و منزلت سازمانی بحث خودعرضه گری است؛ اگر هرسازمانی بتواند قابلیت و ظرفیت خود را با استفاده از تکنیک و روش‌های معتبر تبلیغاتی عرضه  و در اختیار عموم جامعه قرار دهد از منزلت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: یکی از مولفه های مهم، تکنولوژِی به‌روز است که بحمداله مرکز اطلاع رسانی از بهترین ابزار برخوردار است البته کاستی هایی هم وجود دارد اما با همین اندازه بهترین راندمان را ارائه می دهد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد: خوشبختانه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی از قابلیتی برخوردار است که اطلس مختلف حوزه ماموریتی را احصاء کرده و تابلویی را ارائه داده و اعلام کند که وضعیت پلیس در افکار عمومی در کجا قرار دارد.

حضور مددکاران در کلانتری ها کار بسیار ارزشمندی است

سردار شرفی گفت: افراد به دلایلی درون جامعه آسیب می بینند که مرکز مشاوره قطعا به آنها یاری می رساند؛ مددکاران ما نیز تا کلانتری ها نفوذ دارند و این بسیار کار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی صاحب این اندیشه است که با مردم و در کنار آنها، از ظرفیت های مردمی در راستای انتظام‌ بخشی جامعه و تامین امنیت جامعه، استفاده بهینه کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص ماموریت های پلیس پیشگیری و اقدامات انجام شده توسط این پلیس، گفت: اساسا ساختار این پلیس با رویکرد ایجابی است و بنا نیست کار سلبی و سخت انجام دهد حتی در بخش پیشگیری انتظامی با رویکرد ایجابی فعالیت می کند تا ظاهری را در جامعه از نماد پلیس به عنوان گشت ایجاد کنیم که با حضور ما نظم درون جامعه حاکم شود بدون اینکه هزینه ای را به جامعه وارد و یا تحمیل کنیم.

وی ادامه داد: برای این کار ما به نیروی انسانی حرفه ای، آموزش دیده و با مهارت های مختلف نیاز داریم زیرا اولین کسی که در تمامی شئون با مردم در ارتباط است همان لایه های پایینی حوزه پیشگیری (کلانتری و پاسگاه و گشت های انتظامی) است.

سردار شرفی تاکید کرد: بنابراین اگر در آن بخش، نفرات توانمند شوند و از قابلیت های کلامی، ارتباطی و تعاملی مطلوبی برخوردار باشند، ۸۰ درصد ماموریت ها بدون نقص انجام می شود، این در حالی است که اگر فاقد این ظرفیت ها و قابلیت ها باشیم دچار مشکل خواهیم شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهم که توفیق دهد تا بتوانم در مسؤولیت معاونت اول قوه قضائیه، در جهت بسط و گسترش عدالت، منشأ اثر باشم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق طی دو سال و نیم گذشته در مسئولیت معاونت اول قوه قضائیه گفت: ما باید از تجارب حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق به نحو احسن استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم که در طول دوران مسؤولیت خود، نه تنها از ارتباط با خداوند متعال غافل نشویم بلکه دائماً این ارتباط را افزایش دهیم.

معاون اول قوه قضائیه همچنین گفت: اگر ما امروز از تحول در دستگاه قضا سخن می‌گوئیم و می‌خواهیم به نقطه مطلوب در قوه قضائیه برسیم، باید ابتدا به این حقیقت بیرونی که می‌خواهیم تحول را به معنای واقعی کلمه در دستگاه قضائی اجرا کنیم، باور داشته باشیم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که همه ما دست به دست هم دهیم و تمام توان، ظرفیت، همبستگی، دلبستگی و انسجام خود را برای رسیدن به تحول و تعالی در دستگاه قضا و اجرا و عملیاتی‌سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس قوه قضائیه به کار بگیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی با بیان اینکه مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا که مسیری سخت و دشوار است را نمی‌توان به‌تن‌هایی طی کرد، گفت: امروز زمان کوتاه است و ضرورت دارد که همه ما با مشارکت جمعی، تمام تلاش خود را صرف کنیم تا به هدف بزرگ تحول و تعالی در دستگاه قضائی نائل شویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مصدق» طی سخنانی ضمن تشکر، قدردانی و طلب حلیّت از رئیس قوه قضائیه و مجموعه دستگاه قضائی، خدمت به مردم را مهمترین عبادت دانست و اظهار کرد: مفتخر هستم که حدود ۳۵ سال از عمر خود را در دستگاه قضائی و در راه ارائه خدمت به مردم صرف کردم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه همه ارکان قوه قضائیه در اجرای دقیق سند جدید تحول و تعالی دستگاه قضائی کوشا باشند، گفت: جا دارد از همه مسؤولان و افرادی که در تنظیم و تدوین سند تحول و تعالی جدید قوه قضائیه نقش داشتند، قدردانی به عمل بیاورم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق افزود: طی مدتی که مسؤولیت معاونت اول قوه قضائیه را عهده‌دار بودم، ارتباطات مستمر و خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم و جا دارد که در این راستا از آقای مخبر معاون اول دولت، وزیر دادگستری و هیئت رئیسه مجلس قدردانی کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به عملیات افتخارآمیز «وعده صادق» و تنبیه صهیونیست‌های متجاوز توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی روزهای اخیر شاهد بودیم که همه مردم ایران از انجام عملیات وعده صادق که توسط سپاه انجام شد، احساس غرور کرده و به ایرانی بودن خود افتخار و مباهات کردند؛ به طور کلی از مجموعه نیروهای مسلح اعم از ستاد کل، ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع که برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند قدردانی به عمل می‌آورم.

در پایان این مراسم، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، آئین تکریم و معارفه معاون اول دستگاه قضا انجام پذیرفت.

کد خبر 6087624

دیگر خبرها

  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • چه بر سر طبقه متوسط آمد؟