Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:47:50 GMT

واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه کشور بازسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۲۳۴

واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه کشور بازسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوب سلیمانی در دیدار اعضای ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم با آیت‌الله سعیدی که ظهر چهارشنبه در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف بازسازی واقعه غدیر جلوگیری از تحریف غدیر است.

وی با بیان اینکه بازسازی واقعه غدیر به صورت مردمی در شهرستان‌ها دنبال شده است، افزود: در بازسازی واقعه غدیر مجموعه سازمان اردویی بسیج بیشتر نظارت بر عملکردهای مردمی را مورد توجه قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اردویی بسیج بیان کرد: استفاده از تبلیغات داخلی و خارجی و ابزار هنر در دستور کار ستاد بازسازی واقعه غدیر است تا بتواند به بهترین نحو آنها را برای مردم بازگو کند.

وی با بیان اینکه امسال کارگاه آموزشی و توانمندسازی مسئولان و فعالان بازسازی واقعه غدیر در استان مرکزی برگزار شد، افزود: واقعه غدیر در ۱۳۰ نقطه از کشور بازسازی می‌شود که ۳۰ نقطه به مراکز اهل تسنن اختصاص دارد.

سردار سلیمانی گفت: بیش از ۶۲ هزار نفر درگیر اجرای بازسازی واقعه غدیر در سراسر کشور هستند و نزدیک به ۲ میلیون نفر به صورت مستقیم از این واقعه بازدید می‌کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر حمایت معنوی بزرگان دینی، هیئت‌های مذهبی نیز به میدان آمده و برای بازسازی واقعه غدیر نذر می‌کنند.

رئیس سازمان اردویی بسیج گفت: بازسازی واقعه غدیر در سال ۹۵ در نجف عراق و دمشق انجام شد که مورد استقبال واقع شد.

وی با اشاره به تلاش برای گسترش بازسازی واقعه غدیر در سال‌های آینده به خارج از مرزهای ایران اسلامی افزود: بازسازی واقعه غدیر از سال ۸۹ برای نخستین بار در قم انجام شده است.

کد خبر 4692680

منبع: مهر

کلیدواژه: واقعه غدیر سردار یعقوب سلیمانی قم روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی

ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: دانش آموزان علاقه فراوانی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تیراندازی دارند و با همکاری مربیان سپاه و تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) تا ۲۰ اردیبهشت ماه این روند ادامه دارد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی شده ویژه دختران دانش آموز نیز اضافه کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که بیش از چهار هزار دانش آموز مدارس دخترانه با حضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، به صورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی خواهند کرد.

رسولی فر اضافه کرد: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی دارند، این درس را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا فرا می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی عنوان کرد: محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی شامل آشنایی با اهداف آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاع امنیت و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و آشنایی با ساختار و اهداف سازمان بسیج و معارف دفاع مقدس و نیز دفاع نظامی شامل بخش‌های نظام جمع و رزم انفرادی، آشنایی با نیرو‌های مسلح، سربازی، سلاح شناسی و مهارت‌های تیراندازی و همچنین دفاع غیرنظامی شامل بخش‌های جنگ نرم، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و اردو‌های عملی دفاع نظامی و اجرای میدان تیر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای این برنامه‌ها هماهنگی‌های مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین، روسای مناطق ۱۴ گانه و همچنین مدیران مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی درس آمادگی برای دانش آموزان شده است.

رسولی فر یادآور شد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی