Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی اعظم گفت: آنچه که جهادگران بسیجی انجام می دهند در میدان عمل است و در صحنه گفتار و خبر نیست وظیفه دولتمردان است که در صحنه عمل، نه تنها در گفتار بلکه در صحنه مسائل اخلاقی و رفتاری آنها را یاری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس حجت الاسلام موسوی اعظم امام جمعه شهر یاسوج در گفتگو با صبح زاگرس با تبریک پیشاپیش عید غدیر به مردم شهریاسوج بیان کرد: خداوند در قرآن می فرماید: " و تعاونو علی بر و التقوا " ؛ بسیجیان دست به دست هم داده‌اند تا همه مشکلاتی که پیش روی مردم وجود دارد و توانایی برطرف کردن آن را ندارند برطرف سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم اظهار کرد: در سالهای گذشته و در مناطق محروم شاهد بوده ایم که افرادی توانمند و  جوان با نیروی خود و اخلاص در روستاهای محروم چه فعالیت هایی داشتند و چه خدمات با ارزش و ارزنده ای را به مردم ارزانی داشتند اگر این افرادی که به صورت مخلصانه این فعالیت ها را انجام می دهند این کارها را به صورت مداوم و مستمر انجام دهند و تنها به خاطر خداوند این کار را انجام دهند و اجر و پاداش خود آنها را تنها ذات مقدس باری تعالی می تواند بپردازد.

حجت الاسلام موسوی اعظم تصریح کرد: جوانانی با اخلاص که نیمی از عمر خود را در راه خدمت به مردم سپری می کنند چه در سیل و چه در زلزله و بقیه مسائل، مانند اینکه  می بینند در یک منطقه نیاز به جدول آبی دارد  به  آن جا رفته و این خدمت را برای ساکنین آن منطقه انجام می‌دهند یا هم زمین های کشاورزان را به زیر کشت می برند  و برای افراد نیازمند خانه می سازند  و به آنها در این امر کمک می‌کنند .

وی افزود: خدمات رسانی جهادگران بسیجی از جهت انسجام و وحدت و صفا و صمیمیتی که با یکدیگر دارند و صمیمیتی که در محل کار از خود نشان می دهند و اخلاق حسنه ای که در بدو  ورود به مناطق محروم از خود نشان می دهند مردم را تحت تاثیر خود قرار می دهند تمام رفتار و عمل جهادگران بسیجی برای همه ما درس است.

امام جمعه موقت شهر یاسوج تصریح کرد: وظیفه دولتمردان است که در صحنه عمل نه تنها در گفتار بلکه در صحنه مسائل اخلاقی و رفتاری آنها را یاری کنند تا با یک دل گرمی بیشتری فعالیت کنند البته اگر آنها را هم یاری نکنند بر صفای باطنی شان تأثیر نخواهد داشت  و اراده آنان  بسیار محکم است اما این وظیفه مسئولان است که از این گروه ها حمایت کنند و برنامه کاری آنها کمک کنند تا بتوانند این خدمات ارزشمند و بدون منت را به مردم عرضه کنند.

حجت الاسلام  موسوی اعظم بیان کرد: مردم هنگامی که مشاهده می کنند گروه های بسیجی با اخلاص و با همه توانایی خود فعالیت ها را انجام می دهند نسبت با آنان شوق و مهری در درونشان شکل می گیرد زیرا که آنچه که گروه‌های جهادی بسیج انجام می دهند در میدان عمل است و در صحنه گفتار نیست و  در صحنه خبر  نیز نیست آنها فعالیت انجام می دهند در میان مردمی که این فعالیت ها را می بینند.

حجت الاسلام موسوی اعظم بیان کرد: " دو صد گفته  چون نیم کردار نیست "؛  مردم این کردار ها را می بینند و خود به خود عشق و علاقه نسبت به آن ها پیدا می کنند و همکاری آن‌ها  با جهادگران بسیجی نیز بیشتر می‌شود این فعالیت ها باید استمرار داشته باشد و مانند اوایل انقلاب که بسیج سازندگی در آن زمان کارهای بسیار بزرگی انجام داد و امروز نتیجه و آثار زحمات و کارهای آنها مشخص است و مردم نیز می بینند و از کارهای آنها یاد می کنند و اگر این فعالیت ها ادامه داشته باشد بسیاری از مشکلات در مناطق محروم ما حل می شود.

وی در پایان گفت: همان گونه که در استان های لرستان و خوزستان فعالیت گروه های جهادی را دیدیم و مردم نیز از آن ها بسیار استقبال کردند اگر این فعالیت ها استمرار داشته باشد استقبال مردم نیز از آن ها افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی