Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این برنامه  دریادار حسین خانزادی و غلامحسین مظفری ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف ناوشکن الوند، در خصوص ویژگی‌های این ناوشکن و ماموریت‌های آن گفتگو کردند.

 ناوشکن الوند برای انتقال نیروها و عملیات پشتیبانی از مسابقات غواصی در عمق ارتش‌های جهان در اسکله تجاری منطقه آزاد کیش پهلو گرفته است.

در این  برنامه که دریادار دوم سلیمی پناه، معاون آموزش نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی و اصحاب رسانه حضور داشتند بخش‌های مختلف این ناوشکن از جمله کابین کنترل و فرماندهی، عرشه، سامانه‌های هدایت ناو، کنترل آتش و رادار ناوبری مورد بازید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این بازدید ضمن آشنایی با روند فعالیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عملیات دریایی و قدردانی از تلاش مسئولانه آنها تاکید کرد: ساخت مستندی از بخش‌های مختلف ناوشکن و شرایط فعالیت یگان‌های نظامی در عملیات دریایی، هموطنانمان را در جریان رشادت ها و روندسخت حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و امنیت آبهای بین المللی قرار می دهد.  

دریادار خانزادی نیز با اشاره به شرایط سخت اقامت طولانی مدت بر روی ناوشکن در عملیات دریایی گفت: این شناور جزو نخستین ناوشکن‌های پیشرفته کشور بوده و از تجهیزات کاملی برخوردار است.

وی با اشاره به سرعت بسیار زیاد ناوشکن الوند به عنوان عامل موفقیت در عملیات و گشت زنی دریایی افزود: زمان ماموریت ها گاه  ۳ تا ۵ ماه طول می‌کشد.

همچنین ناخدا دوم عرشه حسین بهرامی فرمانده ناوشکن نیز با بیان اینکه ناوشکن الوند تاکنون در عملیات متعددی در خلیج فارس و آب‌های بین المللی شرکت کرده که نجات کشتی‌های ایرانی و چند کشتی خارجی از دست دزدان دریایی در خلیج عدن از جمله این ماموریت ها بوده است.

کد خبر 451634 برچسب‌ها دفاع - نیروی هوایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دفاع نیروی هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش

تصاویری از رژه نیروی دریایی ارتش در روز ارتش در آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز را مشاهده می‌کنید.

دیگر خبرها

  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • عکس/ رژه یگان‌های نیروی دریایی ارتش
  • دریادار ایرانی: با همت مردم به راه خود ادامه می‌دهیم
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران