Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال فراخوان تهیه طرح البسه تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را منتشر کرد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن فراخوان سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره طراحی لباس تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

بدینوسیله از کلیه اساتید، طراحان، هنرمندان حوزه گرافیک، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را برای طراحی البسه تیم‌های ملی شامل لباس بازی، گرمکن و لباس هتلی، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 1398/5/30 معادل 300 DPI به آدرس ایمیل e.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

offiri.ir ارسال کنند. به بهترین طرح ارسالی و انتخابی توسط فدراسیون فوتبال، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

براتی: سیاست فدراسیون فوتبال، انطباق حداکثری با مقررات فیفاست

مشخصات طرح:

1- طرح نباید از طرح‌های لباس دیگر تیم‌های ملی و باشگاهی تقلید شده باشد. بدیهی است در صورت عدم رعایت این اصل، طرح ارسالی از فراخوان حذف شده و کلیه مسئولیت قانونی و حقوقی ناشی از آن برعهده شرکت‌کننده در فراخوان خواهد بود.
2- در خصوص مفهوم طرح توضیح داده شود.
3- رعایت اصل سادگی، زیبایی و پویایی الزامی است.
4- طرح باید با زمینه اصلی دو لباس سپید و قرمز به عنوان رنگ قالب انتخاب گردد.
5- طرح باید قابلیت استفاده از طرح یوز ایرانی بصورت کمرنگ در پایین پیراهن را داشته باشد.
6- استفاده از نمادها و المان‌های مناسب ایرانی، اسلامی و ورزشی در طرح پس زمینه لباس ارسالی بلامانع است.
7 - حق رد کلیه طرح‌های ارسالی و یا قبول و استفاده مادی و معنوی از طرح منتخب، توسط فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران محفوظ بوده و این فدراسیون مجاز به ویرایش و یا اصلاح آن است.
8 - هر فرد یا شرکت مجاز به ارسال حداکثر سه طرح برای شرکت در فراخوان می‌باشد.
9- پیوست کردن فرم مشخصات فردی (قابل دانلود از لینک در سایت فدراسیون فوتبال) در ایمیل ارسالی ضروری است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال ساحلی تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ساحلی تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ساحلی تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!

جنجال سیاسی در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن، باعث لغو در یک دیدار حساس شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ نبرد حساس تیم‌های فوتبال رنسانس دبرکان مراکش و یونیون اسپورتیودلامدینای الجزایر در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون‌های آفریقا به دلیل طراحی پیراهن نماینده مراکش لغو شد.

 اعضای تیم رنسانس دبرکان جمعه شب وارد فرودگاه الجزیره شدند و درست در بدو ورود‌شان به دردسر افتادند، چرا که مقامات امنیتی فرودگاه از خروج چمدان‌های‌شان به دلیلی طراحی یونیفرم آنها ممانعت به عمل آوردند.

در طراحی لباس‌های متحدالشکل اعضای تیم رنسانس دبرکان مراکش، نقشه این کشور به انضمام بخشی از منطقه مورد مناقشه صحرای غربی درج شده بود که این موضوع خشم مسئولان کشور میزبان را برانگیخت.

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • سند ملی سبک پوشش اسلامی چه کمکی به صنعت پوشاک کشور می‌کند؟