Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@22:27:03 GMT

کشف مزارع ارز دیجیتال در خمین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۵۶۹

به گزارش ایلنا از اراک، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمین در تحقیقاتی از وجود تعدادی از این دستگاه‌ها در دو مزرعه استخراج ارز دیجیتال در این شهرستان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مفخمی شهرستانی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس،‌ دو کارگاه متروکه در اطراف شهرستان که در آن از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال استفاده می شد، شناسایی شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی مرجع قضائی و در بازرسی انجام شده از این دو کارگاه، تعداد41 دستگاه استخراج ارز دیجیتال( ماینر) کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که برابر نظر کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش دستگاه‌های مکشوفه، 2 میلیارد و 665 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: دو نفر دستگیر شده در این عملیات به همراه پرونده‌های تشکیل شده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هر دستگاه ماینر معادل یک دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار برق مصرف می‌کند که این امر فشار بسیار زیادی را به شبکه تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه ماینرها، آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان وارد می‌کنند، گفت: از برنامه‌های مهم این شرکت، با توجه به سهم بالای مصرف برق دستگاه‌های ماینر، کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز و برخورد قانونی با افراد متخلف است.

مرادی افزود: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف زیاد برق، باعث فشار بیشتر به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود و همراهی و ارائه گزارش‌های مردمی نقش مهمی در شناسایی و کشف مراکز غیرمجاز رمز ارز دارد.

وی تصریح کرد: در بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شهرستان بویراحمد، این ماینرها، از یک اشتراک کشاورزی شناسایی و به همراه ۴۰۰ متر شبکه غیر مجاز جمع آوری و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

کد خبر 6080078

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • جاساز ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس لو رفت
  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه