Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:02:31 GMT

جزئیات جدید از دلیل بازداشت حسن عباسی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۵۷۷

جزئیات جدید از دلیل بازداشت حسن عباسی

خبرگزاری فارس: وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای با توجه به طرح برخی شبهات منتشر شده در خصوص حبس آقای حسن عباسی، پس از پیگیری موضوع، مدیر کل حقوقی وزارت، اعلام نمود: متعاقب تعریضات و انتساب موارد خلاف واقع متعدد و مکرر توسط آقای عباسی به وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) این مرکز عظیم مبارزه و جهاد – علی رغم خویشتن داری این وزارتخانه و کارکنان خدوم آن در بسیاری از موارد با ابتناء به حفظ مصالح امنیت ملی – وزارت اطلاعات با استناد به یکی از تعریضات ایشان که وی در سخنرانی مدعی گردیده بود: نیت وزارت اطلاعات ایجاد تغییر و تحول در نظام بوده و همچنین مدعی گردیده بود وزارتخانه متبوع با کانال ضد نظام در ارتباط می باشد و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..، این وزارتخانه نسبت به طرح شکایت نزد مرجع قضایی اقدام و پس از طی تشریفات رسیدگی بر اساس موازین قانونی، نهایتاً رأی محکومیت نامبرده در مرحله بدوی رسیدگی توسط شعبه محترم رسیدگی کننده صادر و رأی مزبور با توجه به تجدید نظر خواهی مشارالیه در مرحله تجدید نظر نیز مجدداً رسیدگی و محکومیت ایشان با حکم شعبه تجدید نظر رسیدگی کننده قطعی گردیده و قاعدتاً حبس ایشان در راستای شکایت وزارت اطلاعات و اجرای حکم قطعی صادره از مقام محترم صالح قضایی، توسط مراجع ذی صلاح صورت گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: حبس حسن عباسی وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین دوره کاری حرفه‌ای «رایان» با هدف ترابیت راهبران تحول دیجیتال با مشارکت معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.

در این دوره که برگزاری آن ۱۲ ماه به طول می‌انجامد، بر اساس ارزیابی سابقه و رزومه متقاضیان، برگزیدگان این طرح در هر مرحله به انجام پروژه در بخش‌های مختلف خصوصی و دولتی پیرامون مسائل اصلی توسعه دیجیتال کشور می‌پردازند.

متقاضیان ضمن انجام پروژه در طول مدت کارورزی، علاوه بر کسب تجربه کاری در اصلی‌ترین سازمان‌های خصوصی و دولتی این حوزه، از راهنمایی‌ها و مشاوره‌ها صاحب نظران و خبرگان حوزه دیجیتال کشور استفاده می‌کنند و علاوه بر آن با دریافت حقوق اشتغال تمام وقت، از سایر مزایا از جمله سوابق بیمه تأمین اجتماعی نیز برخوردار می‌شوند.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت به آدرس rayan-bmi.ir، کانال بله به آدرس ble.ir/rayaan_bmn مراجعه یا با شماره ۰۹۶۰۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6086500 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • درویش، کنشگر محیط زیست: شاهد کاهش شدید مشارکت مردم پس از بازداشت فعالان محیط زیست، بودیم
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی
  • تمامی وزارتخانه‌ها برای سند الگوی کشت باید پای کار آیند
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد