Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:33:44 GMT

پریشیچ: نمی توان به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۷۱۴

پریشیچ: نمی توان به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داد

ایوان پریشیچ در مراسم معارفه خود به عنوان بازیکن جدید بایرن گفت که بلافاصله پیشنهاد مونیخی ها را قبول کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته  ایوان پریشیچ، ستاره کروات اینتر میلان با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به عنوان بازیکن قرضی به بایرن مونیخ پیوست.

پریشیچ با پیوستن به بایرن مونیخ به لیگی برمی‌گردد که پیش از این با تیم‌های ولفسبورگ و بوروسیا دورتموند در آن بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پریشیچ 30ساله از سال 2015 به باشگاه اینتر میلان ملحق شده و چهار فصل با پیراهن اینتر بازی کرده بود. 

 

 

 

 

پریشیچ امروز و در جلسه معارفه‌اش به رسانه‌ها و هواداران بایرن گفت:« اینجا هستم تا عضوی از خانواده بزرگ بایرن باشم. بازی‌های زیادی در طول فصل خواهد بود و همه بازیکنان بازی خواهند کرد. در طول فصل مصدومیت‌هایی هم وجود خواهد داشت، از این‌رو به همه بازیکنان نیاز است.

انتقال من به بایرن مونیخ پس از اتفاقاتی که همه ما می‌دانیم( مصدومیت لروی سانه و منتفی شدن انتقال این بازیکن به بایرن) خیلی سریع صورت گرفت. برای سانه هم آرزوی بهبودی سریع دارم. به پیشنهاد بایرن هم خیلی فکر نکردم. وقتی باشگاهی همچون بایرن مونیخ با شما تماس می‌گیرد، نمی‌توانید پاسخ منفی به آن بدهید.»

 

پریشچ ادامه داد:« فصل گذشته پس از همراهی تیم ملی کرواسی در جام جهانی 2018 کار برایم دشوار بود و زمان زیادی برای ریکاوری نداشتم. اگر نگاهی به بازیکنانی کنید که در فینال جام جهانی حضور داشتند، می‌بینید که بیشتر آنها فصل خوبی را تجربه نکردند. امسال اما داستان فرق می‌کند و من آماده‌سازی خوبی با اینتر داشتم.

کروات‌های زیادی در لیگ‌های سطح بالای بازی می‌کنند. بایرن هم بازیکنان کروات داشته که آخرین بار در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده‌اند. امیدوارم این اتفاق با بایرن برای من هم بیفتد.»

ایوان پریشیچ اینتر میلان بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوان پریشیچ اینتر میلان بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم