Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله محسنی گرکانی گفت:دشمن با همه توان برای منحرف کردن نسل جوان و جدا کردن آنها از دین و انقلاب به میدان آمده و این وظیفه همه ما، خصوصا نهادها و شخصیت های فرهنگی را سنگین تر می کند.

به گزارش‌ خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله « احمد محسنی گرکانی » امروز﴿چهارشنبه ۲۳مرداد﴾ دیدار با مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن خیر مقدم گفت: فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه اندیشمندان در همه رشته ها در برهه کنونی وظیفه مضاعف تری نسبت به گذشته دارند و آن تلاش برای مصون ماندن نسل جوان از آسیب برنامه های فرهنگی دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمن با همه توان برای منحرف کردن نسل جوان و جدا کردن آنها از دین و انقلاب به میدان آمده و این وظیفه همه ما، خصوصا نهادها و شخصیت های فرهنگی را سنگین تر می کند که باید با  برنامه ریزی دقیق و علمی و دلسوزانه نقشه دشمنان در منحرف کردن نسل جوان را نقش بر آب کنند.

 

 

وی ادامه داد: هجمه دشمن در زمينه هاي مذهبي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي بسيار سنگين است لذا در اين زمينه بايد مقاوم سازي مناسب انجام دهيم.

 

 

آیت الله محسنی گرکانی اظهار کرد: جوانان باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند، برخی جریان های سیاسی به دنبال فریب دادن نسل جوان هستند که باید جلو آنان ایستادگی کرد.

 

 

در ادامه  این دیدار حجت الاسلام «عباس دانشی»  ضمن اشاره به ابعاد گسترده فعالیت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مبنای ما در همه زمینه اخلاق و معنویت است و سعی کردیم در تمام مجموعه های تحت پوشش از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد، موسسات قرآنی، انجمن های فرهنگی هنری و مجتمع های فرهنگی در راستای تقویت اخلاق و معنویت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برنامه هایی که در سال ۹۸ تا به حال توسط اداره کل ارشاد اجرا شده و برنامه هایی  که تا پایان سال انجام خواهد شد گزارشی ارائه کرد.

 

 

در این دیدار کارکنان شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان نیز حضور داشتند.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید قربان عید قربان دعای عرفه روزنامه ها کانون های فرهنگی هنری مساجد عید سعید قربان روزنامه خطبه های نماز عید قربان کانون مساجد مراسم دعای عرفه انتخابات خبرگان رهبری و مجلس نهادهای فرهنگی توطئه های دشمنان عضو مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه شناسنامه ملی برای همه پروژه‌های فرهنگی - هنری در سطح کشور با اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، فعال، غیرفعال و بهره‌برداری شده خبر داد. 

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی در نشست صمیمی با کارکنان این معاونت، از تشکیل «کمیته زیرساخت» خبر داد و اظهار کرد: این کمیته با هدف تسریع در رسیدگی به امور پروژه‌های نیمه‌تمام تشکیل شده است.

وی از وظایف این کمیته به مطالعه تخصصی برای روند تجاری‌سازی اشاره کرد و افزود: بررسی قابلیت تجاری‌سازی مجتمع‌های فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ این اقدام با هدف درآمدزایی مستمر برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری بهره‌برداری شده و تأمین اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های فرهنگی - هنری کشور تقویت می‌شوند، گفت: بنا داریم در آخرین سال از خدمت دولت سیزدهم، مصوبات با شتاب بیشتری عملیاتی شوند. مقام عالی وزارت تاکید ویژه‌ای درباره این موضوع دارند و مأموریت‌های جدیدی برای سال ۱۴۰۳ تدوین کرده‌اند.

کد خبر 747307

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • اعتبار نقش چندانی در اجرای برنامه‌های فرهنگی ندارد
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه