Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:27:18 GMT

تامین مصالح برای تکمیل پروژه ها به همت نیازمند است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۹۲۸

تامین مصالح برای تکمیل پروژه ها به همت نیازمند است

شفقی با بیان اینکه تامین‌ مصالح برای تکمیل پروژه‌ها به همت نیازمند است، گفت: با توجه به مشکلات و موانع پیش رو، زمان‌بندی تکمیل پروژه‌ها و سهولت برای اجرا و تسریع در اجرای پروژه‌ها از مهمترین برنامه‌های پیش رو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، پروژه‌های مهم شهرستان لنگرود از جمله بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله، کنارگذر لنگرود، سد لاستیکی گالشکلام، بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی لنگرود، شهرک صنعتی یعقوبیه، کنارگذرحسن رود، چمخاله، رودسر و بندر چندمنظوره چمخاله و طرح سالم سازی چمخاله با حضور معاون عمرانی استانداری گیلان، فرماندار و نماینده شهرستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی امروز ( چهارشنبه، ۲۳ مرداد) بازدید شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«سیروس شفقی» با بیان اینکه مشکلات و موانع پیش رو و زمان‌بندی تکمیل پروژه‌ها در شهرستان با همت همه مسئولان محقق می شود، گفت: سهولت برای اجرا و تسریع در اجرای پروژه‌ها از مهمترین برنامه‌های پیش رو است.

فرماندار لنگرود با اشاره به فقر مصالح در شهرستان و اینکه تامین‌ مصالح برای پروژه‌ها به همت نیازمند است، تصریح کرد: دو لاین شمالی و جنوبی کنارگذر شهرستان زیر بار ترافیک رفته ولی پل روگذر شلمان و تکمیل جاده در میدان شهید املاکی در حال اجراست و ۲/۵ کیلومتر باقی مانده از پیچ دیزبن تا میدان شهید املاکی نیز تعیین تکلیف می شود.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی لنگرود ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این بیمارستان با امکانات به روز احداث شده که با افتتاح این بیمارستان خدمات ارزنده ای به شهروندان ارائه می شود.

شفقی، بازدید از پروژه های مهم شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: افتتاح پروژه های هفته دولت امسال شهرستان متعاقبا اعلام می شود و اعلام دقیق پروژه ها نیاز به بررسی کارشناسی شده دارد.

پروژه توسعه بندر مسافری دریایی چمخاله به روش طرح و ساخت ( DB)

بندر چند منظوره چمخاله یکی از بزرگ‌ترین پروژه های سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه توسعه زیرساخت‌های مسافربری دریایی است که شامل احداث راه دسترسی سنگی به طول ۸۰ متر، احداث پل به طول ۳۵۲ مار، احداث موج شکن شامل دو بازو به طول های ۵۵۵ و ۳۴۵ و استحضال اراضی روی موج شکن در شمال کشور است.

کارفرما پروژه سازمان بنادر و دریانوردی، مشاور کارفرما شرکت پویا طرح پارس و پیمانکار نیز شرکت مشیران است.

بررسی، تکمیل و تایید مطالعات پایه انجام شده، انجام خدمات مهندسی تفصیلی، تجهیز کارگاه و تامین مصالح و احداث از محدوده های پروژه است که مطالعات میدانی با ۹۴ درصد پیشرفت، طراحی تفضیلی با ۷۰ درصد و خدمات مهندسی درون اجرا با ۹ درصد پیشرفت برخوردار است.

معاون عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه پروژه بندر چند منظوره چمخاله اواخر سال ۹۷ به صورت رسمی آغاز شد، گفت: این پروژه  تاکنون از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است  اما از برنامه زمان‌ بندی عقب است که تسریع در روند اجرای پروژه در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت.

 محور حسن رود، چمخاله، رودسر

 این محور چهار بانده است که این محور در حوزه شهرستان لنگرود به طول ۸ کیلومتر و تملک اراضی کل محور انجام شده است که این پروژه با مشکل تامین مصالح روبه رو است.

**شهرک صنعتی یعقوبیه

این شهرک با ۲۵ هکتار مساحت زمین خریداری شده در سال ۸۸ شروع شد که مساحت مدنظر برای پروژه  ۱۰۰ هکتار است که این پروژه طبق قرارداد تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید که مبلغ هزینه شده اولیه ۴ میلیارد تومان است.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد عید قربان نماز عید قربان روزنامه ها روزنامه دعای عرفه استان همدان شبستان یزد غدیر دهه امامت و ولایت تکمیل پروژه ها شهرستان لنگرود استان گیلان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود