Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:46:13 GMT

دشمن به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۹۴۱

دشمن به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، اقبال عباسی ظهر چهارشنبه در شورای پدافند غیر عامل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه است، اظهار داشت: دشمن  به دنبال ایجاد نا امیدی و ابهام در جامعه است.

وی بیان کرد: دشمن با ایجاد روحیه نا امیدی در کشور می خواهد به توطئه های شوم خود جامعه عمل بپوشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حرکت در مسیر توسعه استان ضروری است، بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: مدیران نقش مهمی در ایجاد امید در جامعه و رفع ابهامات دارند.

 استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیران توانمند و دلسوز با برنامه ریزی مناسب در حرکت توسعه استان حرکت کنند.

وی بیان کرد: داشتن برنامه از مهمترین ویژگی های یک مدیر توانمند است.

کد خبر 4692825

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی شهرکرد روز خبرنگار بوشهر قزوین شیراز شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه عید سعید قربان سانحه تصادف ایلام بیرجند آتش سوزی خرم آباد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم

علی‌ اکبر‌ حسینی‌ محراب استاندار خوزستان گفت: برای طرح توسعه غرب استان بایست با قدرت کار کنیم؛ با توجه به اینکه عملیات اکتشاف، استخراج، پالایش و انتقال نفت حرکت جدیدی در آن منطقه است متناسب با آن باید به مسائل مرتبط بپردازیم.

او می‌گوید: طرح توسعه غرب استان با توجه به صنایع تکمیلی بخش انرژی و توانمندی‌های حوزه کشاورزی و تجارت تدوین شود.

حسینی محراب ادامه داد: در شرق استان بیشتر به کشاورزی توجه شده است با توجه به مشکلات خشکسالی در سال‌های اخیر صنایع تبدیلی کشاورزی و کسب و کارهای خانگی شکل نگرفته و به نظر می‌رسد لازم است یک بازنگری در مطالعات توسعه ای شرق استان صورت گیرد تا سرمایه‌گذاری ها در این بخش به سمت و سوی درستی حرکت کند.

استاندار خوزستان گفت: در سفر رییس جمهور به ایذه که با استقبال مردمی فوق العاده همراه بود درخواست های مردمی در زمینه توسعه روستاها، راه‌ها، اشتغال، تسهیلات، شهرک‌های صنعتی و … داشتیم که لازم است پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.

حسینی محراب با اشاره به نقش دانشگاه ها در توسعه استان گفت: نگاهی که ما به دانشگاه داریم نگاه ویژه‌ای است و دانشگاه ها باید برای توسعه استان به میدان بیایند؛ اساتید و نخبگان دانشگاهی بازوی فکری ما هستند و در تدوین نقشه راه برای جهش تولید و توسعه استان نقش موثری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • حرکت زیبای نریمان جهان برای بازگشت تیم عنایتی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • ایجاد روحیه امید و همبستگی ملی از ثمرات وعده صادق است
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری