Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:01:11 GMT

حاشیه های کنکور امسال مستند شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۷۹۸۲

حاشیه های کنکور امسال مستند شد

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «۳۶۰ درجه» به بررسی عدالت آموزشی در کشور به بهانه معرفی نفرات برتر کنکور امسال می‌پردازد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به‌ گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، هفته‌ گذشته بود که نتایج کنکور سراسری اعلام شد و هم‌چون سال‌های گذشته، 10 نفر برتر هر رشته در رسانه‌ها معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال و با گذشت چند ساعت از این خبر، عکس‌هایی در فضای مجازی دست به دست شد که نشان می‌داد اکثر نفرات برتر کنکور در مدارس استعداد درخشان یا مدارس مشهور غیردولتی کشور درس می‌خواندند. 

این اتفاق بهانه ای شد تا این قسمت از برنامه «360 درجه» به بررسی یک سوال مهم بپردازد و آن هم این است که آیا شرط قبول شدن در کنکور و کسب رتبه برتر، ثبت نام در مدارس خاص و پرداخت شهریه‌های چند ده میلیونی است یا هنوز هم می‌توان با خواندن صرفا کتاب‌های درسی از مناطق محروم کشور هم در کنکور قبول شد؟

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه‌ها ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه مستند مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه مستند مستند شبکه مستند مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه‌زاری درخصوص وضعیت دمای خوزستان در بهار و تابستان امسال گفت: میانگین دمای درازمدت در اردیبهشت‌ماه در استان ۳۶.۳ درجه سانتیگراد و در خردادماه ۴۳ درجه سانتیگراد است و میزان دمای اردیبهشت‌ماه امسال در مناطق جنوبی نرمال و در مناطق شمالی و شرقی کمی کمتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود و دمای خردادماه نیز در مناطق جنوبی تا مرکز، نرمال و در مناطق شمالی و شرقی کمتر از نرمال خواهد بود.

وی با بیان اینکه میانگین دمای درازمدت در تیرماه در خوزستان ۴۵.۴ درجه سانتیگراد است، افزود: امسال در این ماه نسبت به درازمدت نیم تا ۱.۵ درجه بالاتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری میانگین دمای درازمدت در مردادماه خوزستان را ۴۵.۷ درجه سانتیگراد عنوان کرد و ادامه داد: امسال در بیشتر مناطق نیم تا یک درجه افزایش خواهد یافت، در مناطق جنوبی نیز در مردادماه، دما تا نیم درجه بالاتر از نرمال پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: میانگین دمای درازمدت در شهریورماه نیز ۴۳ درجه سانتیگراد است که دمای شهریورماه امسال نیم درجه بالاتر از نرمال خواهد بود.

وی می‌گوید: دمای خوزستان اواخر اردیبهشت‌ماه به ۴۰ درجه می‌رسد و از ۱۵ خردادماه به بعد احتمال وقوع دما‌های ۵۰ درجه وجود دارد.

دیگر خبرها

  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • پیرنگ جدی نمایشگاه امسال موضوع فلسطین و غزه خواهد بود
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • تلاش برای دور کردن آموزش‌وپرورش لرستان از حاشیه و سیاست‌زدگی
  • زنده گیری مار افعی سمی در یکی از مدارس حاشیه تالاب بامدژ
  • ریزش شدید داوطلبان کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • کاهش ۱۵ درصدی داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳
  • کنکور؛ سال‌به‌سال خلوت‌تر از پارسال!
  • پیش بینی‌های هواشناسی خوزستان درخصوص دما در بهار و تابستان