Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، عصر امروز در دفتر خود میزبان فیلیپ شولتز، قائم‌ مقام سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و هیئت همراه بود.
وی در این دیدار با اشاره به سفر چندی پیش خود به وین و دیدار با دبیر کل یونیدو گفت: ما در آخرین دیدار با آقای دبیر کل در وین، توافقات خوبی داشتیم و می‌دانم تیم‌ها برای نهایی کردن توافقنامه و آغاز همکاری‌های مشترک همکاری‌های خیلی خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وزیر ارتباطات افزود: خیلی خوشحالم که امروز شما در ایران هستید و می‌توانید با دستاوردهای شرکت‌های ایرانی آشنا شوید و پیشرفت‌های آن‌ها را مشاهده کنید. از آقای ناظمی (معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات) و تیمشان خواسته بودم که برنامه مفصلی برای شما تدارک ببینند تا بتوانید در این اقامت کوتاه در ایران حداکثر آشنایی را با استارتاپ‌های ایرانی داشته باشید که امیدوارم این دیدار برای شما مفید بوده باشد.
آذری جهرمی ادامه داد: همکاری‌های مشترک با یونیدو برای ما خیلی مهم است و با توجه به علاقه دو طرف می‌شود افق خیلی روشن را از همکاری‌های مشترک داشت، ما برای توسعه فناوری اطلاعات و کمک به رشد کسب‌ و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات به‌ طور جدی نیازمند همکاری‌های مشترک با نهادهای بین‌المللی به‌ویژه یونیدو هستیم و برای اجرای توافقات هم جدی هستیم. امیدوارم نتایج این همکاری‌ها هم برای ایران و برای شما مثبت باشد.
در ادامه این دیدار فیلیپ شولتز با ابراز خوشنودی از همکاری‌های مشترک یونیدو با جمهوری اسلامی ایران گفت: موضوعی که در صدر دستور کار یونیدو و همچنین مدیر کل آن قرار دارد، مسائل مربوط به دیجیتال‌سازی و ادغام فناوری اطلاعات با تولیدات صنعتی است که این مساله برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی افزود: یونیدو در میانه برنامه 5 ساله همکاری‌های مشترک با ایران قرار دارد. در سفر خود به ایران، با شرکای مختلف از صنایع مختلف که در دو سه سال اخیر با یونیدو همکاری داشته‌اند دیدار داشتیم که در این دیدارها توانستیم درباره موضوعات مربوط به فناوری اطلاعات هم صحبت کنیم.
قائم‌مقام سازمان توسعه صنعتی ملل متحد ادامه داد: به نظر می‌رسد هر دو طرف برای ارتقای مسائل مربوط به فناوری اطلاعات علاقه‌مند هستند و امیدواریم بتوانیم با مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور تحقق اهداف مشترک همکاری مشترکی را تعریف کنیم.

شولتز ، نشست خود با استارتاپ‌های ایرانی را بسیار مفید ارزیابی کرد و توانمندی‌های آن‌ها را شگفت‌انگیز خواند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد

به گزارش قدس آنلاین، ژنرال‌«سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرزهای ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرزهای مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • صلح و ثبات در منطقه با تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد