Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-20@14:58:28 GMT

واقعه غدیر در شهرستان لردگان بازسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۲۰۶

واقعه غدیر در شهرستان لردگان بازسازی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از چهار محال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان گفت: بازسازی واقع غدیر یعنی گسترش و تعمیق معنویت ، انتقال این فرهنگ به جوانان و نسل های آینده و ترویج فرهنگ غدیر و ولایت. به همین منظور امسال نیز واقعه غدیر در شهرستان لردگان باز سازی می شود.

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: واقعه غدیر یکی از وقایع بزرگ تاریخ جهان اسلام است که در همان دوران دشمنان اسلام و ولایت می خواستند به فراموشی سپرده شود ولی با گذشت زمان شیعیان امام علی (علیه السلام) نسل به نسل آن را پرورش دادند تابه دست ما رسید واکنون بازسازی این واقعه بزرگ می تواند بر نسل فعلی و آینده شیعیان تاثیر زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ نظری ادامه داد: برای بازسازی واقعه غدیر برنامه ریزی شده است و ان شااله همه ادارات و دستگاه های شهرستان لردگان در این امر یاری گر سپاه خواهند بود تا بتوانیم به نحو احسن این واقعه را بازسازی و راوی گر خوبی برای فرهنگ تشیع باشیم.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان لردگان می توانند روز سه شنبه 29 مرداد 98 ساعت 17  در ورودی شهر لردگان بازسازی واقعه غدیر را تماشا کنند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: لردگان واقعه غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران احداث می‌شوند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین نظری در تشریح احداث آرامستان‌های جدید در شهر تهران گفت: دو نقطه در تهران مورد بررسی قرار گرفته که از نظر شهرداری تهران شرایط خوبی را دارد. یک نقطه در شرق تهران و نقطه دیگر در غرب تهران است.

وی افزود: البته هنوز با مالکین صحبت نکردیم ؛ لذا نمی‌توانیم مکان احداث آرامستان را اعلام کنیم. این زمین‌ها متعلق به نهادهای حاکمیتی است.

نظری تأکید کرد: در احداث آرامستان‌ها و مکان‌یابی این دو نقطه موضوعاتی همچون ترافیک و توزیع خدمات از اهمیت بسزایی برخوردار بوده؛ لذا این دو نقطه انتخاب شده و پیگیر هستیم که با تملک آن، احداث آرامستان آغاز شود. بی‌تردید امسال بنا داریم این کار را انجام دهیم. در این دو ملک به لحاظ وسعت تفاوت زیادی وجود ندارد و هر دو می‌تواند برای احداث آرامستان مکان مناسبی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار کتاب «المراجعات» در مرکز اسلامی برزیل
  • درخشش هنرمندان دفتر تئاتر مردمی شهرستان لردگان
  • نقش راهبردی اقتدار فرهنگی در حیات اجتماعی شیعیان بررسی می شود
  • رونمایی از آثار گرافیکی در خصوص واقعه صحرای طبس
  • مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود
  • تولید بیش از ۵۰ اثر گرافیکی درباره واقعه صحرای طبس
  • آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران احداث می‌شوند
  • «فرهنگ» سرمایه اصلی دامغان
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم