Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه عصر امروز در جمع اجتماع گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد با اشاره فداکاری های جوانان امروز، اظهار کرد: این فداکاری‌ها حد و مرزی ندارد و به شکل گسترده‌ای در میان این نسل گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: الگوی فاطمی بسیج کنندگی در جامعه ایجاد می‌کند. ما امروز برای گسترش فرهنگ جهادی یعنی همان چیزی که مقام معظم رهبری خواسته‌‎اند هیچ مشکلی نداریم؛ اما مشکل عدم وجود ساز و کار‌هایی است که بتواند از این توان جهادی جوانان بهره برداری کند.

سردار نقدی جوانان امروز را دارای قدرت حماسه آفرینی دانست و اظهار کرد: امروز همان حماسه‌هایی که در دفاع مقدس توسط جوانان آفریده شد، امکان انجام آن در عرصه سازندگی هم وجود دارد؛ اما استفاده ار این توان در صورتی امکان پذیر خواهد بود که از الگوی کارفرما و ناظر خارج شویم تا دستگاه‌های اجرایی بتوانند زبان جهادی‌ها را متوجه شوند.

وی افزود: هر گاه از این نیرو‌های جهادی استفاده شد، اتفاق‌های بزرگی روی داده است پس باید زبان جهادی را در دیوان سالاری موجود ترویج کنیم به عبارت دیگر اگر الگوی مشارکت عمومی مردم را در حل مسایل بیاوریم می‌توانیم موفقیت‌های بسیاری را کسب کنیم.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه در پایان بر لزوم ایجاد یک جهش جهادی بزرگ تاکید و افزود: باید ستادی در بسیج به منظور تبدیل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با فعالیت‌های جهادی به برنامه تشکیل یابد؛ زیرا همه چیز برای یک جهش جهادی بزرگ آماده است. خدمات ارزنده‌ای بزودی به ملت ارائه می‌شود تا بتوانیم جامعه را به سوی جامعه‌ای الگو معرفی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه سردار نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس

دبیر قرارگاه جهادی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با اشاره بهره‌مندی هزار دانش آموز کم‌برخوردار این شهرستان از کلاس‌های آموزشی رایگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در این منطقه فعالیت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی قره‌جانلو پنجشنبه در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی فعال و جهادیاوران بسیج دانشجویی گنبدکاووس اظهارکرد: قرارگاه جهادی دانشجویی شهید تولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس با بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال، شامل دانشجویان و ادوار دانشگاه‌های گنبدکاووس در سال ۱۴۰۲ در ۲۰ منطقه محروم این شهرستان حضور داشتند.
وی ادامه داد: فعالیت‌هایی اجرایی در محور‌های اجتماعی، آموزشی و تربیتی، فرهنگی و هنری، رسانه و مطالبه‌گری، عمرانی، بهداشت و درمان و پشتیبانی انجام شده است.
قره‌جانلو تصریح کرد: گروه‌های جهادی دانشجو در چهار نوبت سال گذشته با عناوین، عهد خدمت تابستان، پویش جهادی لبخند ایران، عهد خدمت زمستان و ویژه برنامه کوچه‌های کریمانه در نوروز ۱۴۰۳، فعالیت‌های مختلفی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم پرداختند.
دبیر قرارگاه جهادی شهیدتولی بسیج دانشجویی گنبدکاووس خاطرنشان‌کرد: آموزش، توانمندسازی، هدایت، نظارت و پشتیبانی گروه‌های جهادی به صورت مداوم و توسعه فرهنگ محرومیت‌زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امیدآفرینی و وحدت در میان مردم روستا و حاشیه شهر و مهم‌تر تربیت دانشجوی دغدغه‌مند که آینده کشور در دست وی است، از جمله مهم‌ترین اهداف قرارگاه است.
قره جانلو ادامه داد: آموزش بیش از یک‌هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های سنی مختلف براساس نیاز و علاقمندی شناسایی شده و برگزاری ۶۰ کلاس درس، از جمله فعالیت‌های کارگروه آموزشی و تربیتی گروه‌های جهادی است.
وی گفت: حضور پزشکان در مناطق محروم و ویزیت رایگان، هماهنگی جهت حضور روانشناس و شناسایی بیماران خاص و صعب‌العلاج و معرفی آن‌ها به بیمارستان‌ها برای درمان، فعالیت کارگروه بهداشت و درمان گروه‌های جهادی گنبدکاووس است

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است