Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: باید در دیوان سالاری اداری کشور الگوی مشارکت عمومی در حل مسایل دخیل کنیم و لازمه آن این است که ساختار‌های دولتی قدر الگوی جهادی را بدانند.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در تجمع بزرگ جهادگران بسیجی که بعداز ظهر امروز در آستان حرم عبدالعظیم حسنی برگزار شد، با اشاره به الگو گیری جوانان جهاد گر از اهل بیت علیه السلام گفت: جوان فقری و محرومی که وقتش را صرف سایر محرومان می‌کند چه چیزی عزم او را جذب می‌کند تا روز‌های تفریح و تعطیلات خود را برای خدمت صرف می‌کند؟

وی افزود: این‌ها منشا یی جز ولایت ندارد؛ این الگوی امام علی (ع) است که خود گرسنه است، اما به فکر فقرا است این رویه حضرت زهرا (س) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و تمام خاندان اهل بیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این الگو جوانان پای کار می‌اورد و امروز انچه که رهبر برای همگانی شدن جهاد سازنندگی می‌خواهند کار سختی نداریم، اما ساز و کار‌ها اماده نیست.

سردار نقدی تصریح کرد: این انگیزه‌ها از زمان دفاع مقدس تاکنون وجود دارد، اما ظرف آن وجود ندارد. باید دستگاه‌ها اداری زبان جهاد را درک و از آن بهره برداری کنند. هر کجا گروه‌های جهادی برای خدمت وارد عرصه کمک به مردم در سیل و زلزله و... شد؛ مشکلات حل گشت. بر همین اساس باید در دیوان سالاری اداری کشور الگوی مشارکت عمومی در حل مسایل دخیل کنیم و لازمه ان این است که ساختار‌های دولتی قدر الگوی جهادی را بدانند؛ لذا با وجود انگیزه‌های جوانان امیدوارم فرمان رهبری تبدیل به برنامه شودتا با همت جوانان خدمات ارزنده‌ای به ملت عرضه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جهادگران بسیجی سردار نقدی سپاه پاسداران حرم عبدالعظیم حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز درمانی با سرمایه گذاری خیرسلامت احداث شده است.
خانه بهداشت خوزنان، علاوه بر جمعیت هزار و 200 نفری، اهالی روستاهای ابراهیم آباد، صَمغ آباد، قاضی کلایه و کَذَلَک را هم پوشش می دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • دستگاه اتوماسیون تعیین گروه‌بندی خون در قم بهره برداری شد
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی