Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: دشمنان ما تلاش دارند تا با رسانه های متعدد خود مردم را نا امید کنند بنابراین باید رسانه های ما تمام تلاش خود را برای ایجاد امید در جامعه به کار ببندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا،حجت الاسلام محمد فخرالدینی عصر امروز؛ در دیدار با جمعی از اهالی رسانه استان یزد پیرامون وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: یکی از مباحثی که در قرآن کریم مطرح می شود بحث تعظیم شعائر الهی است و یکی از نهادهایی که در نظام مقدس اسلامی مامور به پیاده سازی این مبحث شده  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی یکی از شعائر اسلامی است اظهار داشت: گرامی داشت ایام الله دهه فجر،واقعه  طبس،حادثه دهم فروردین،یادو خاطره شهید صدوقی و .....  بخشی از ماموریت 12 گانه مستقیم ماست ضمن اینکه ده ها مسئولیت غیر مستقیم  نیز بر عهده این نهاد انقلابی گذاشته شده است.

فخر الدینی با اشاره به تلاش های دشمنان در چهل سالگی انقلاب ابراز داشت: دشمنان انقلاب تمامی تلاش خود را کردند تا ما نتوانیم چهل سالگی انقلابمان را جشن بگیریم اما به کوری چشمشان نه تنها چله انقلاب را جشن گرفتیم بلکه ماجرا برعکس شد و با تثبیت انقلاب،افول غرب آغاز شده است.

وی انقلاب اسلامی را مقدمه ظهور دانست و گفت: برای بقاء این انقلاب باید چند سنگر را در برابر دشمن درست کنیم که یکی از این سنگرها، سنگر اقتصادی است که سالیان متمادی رهبر انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و  دولتمردان باید نسبت به تحقق آن جدیت داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی استان؛ سنگر تبلیغات و قلم را از دیگر سنگر های مورد نیاز کشور عنوان کرد و ابراز داشت: دشمنان ما تلاش دارند تا با رسانه های متعدد خود مردم را نا امید کنند بنابراین باید رسانه های ما تمام تلاش خود را برای ایجاد امید در جامعه به کار ببندند چرا که امروز بالاترین درجه خیانت به مردم نا امید کردن آنان است.

فخرالدینی در واکنش به هجمه های برخی افراد در فضای مجازی به این نهاد انقلابی ابراز داشت: دشمن هر کجا سیلی خورده آن نقطه را مورد تاخت و تاز قرار داده و شورای هماهنگی یکی از دستگاه هایی است که به دشمن سیلی زده است .

وی تاکید کرد: علی رغم لینکه در تمامی شهرها و روستاها همکارانی داریم اما تعدادکل نیروهای حقوق بگیر شورای هماهنگی استان 4 نفر هستند که مسئولیت هماهنگی تمام برنامه ها در سطح استان را بر عهده دارند.

این مقام مسئول بودجه 12 ماهه این نهاد را کمتر از 200 میلیون تومان عنوان کرد و ابراز داشت: این شورا با گستره فعالیت وسیع خود اعتبار بسیار پایینی دارد و علی رغم اینکه برخی دستگاه ها برای برگزاری همایش های خود میلیاردی خرج می کنند شورای هماهنگی با دست خالی اقدام به برگزاری مراسمات ملی و مذهبی در سطح استان می کند.

انتهای پیام/ح

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، «سیدمحمد حسینی» معاون رییس‌جمهور در امور مجلس، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته مجلس کار خوبی انجام داد و نمایندگان اشکالی که شورای نگهبان در مورد اجاره بها گرفته بود را رفع و نهایی کردند.

وی افزود: چون در آستانه تابستان و فصل نقل و انتقالات هستیم و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کند تا در وزارت راه و شهرسازی به آن عمل شود.

حسینی افزود: نکته بعدی، تحقیق و تفحص مجلس در مورد سازمان آفات بود که بیشتر به دوران دولت قبل و تا ۱۴۰۰ مربوط می شود.

وی گفت: ضمن آنکه بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که به وزارت بهداشت و برخی دستگاه‌ها مربوط می‌شد و در مورد کمبود داروها توضیحاتی داده شد و نمایندگان قانع شدند که این مورد به قوه قضاییه ارسال نشود.

حسینی اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف از جمله صمت و اقتصاد و وزارت بهداشت همه تلاش خود را می‌کنند تا مشکلات دارویی برطرف شود و مساله ابلاغ به قوه قضاییه منتفی شد چون جرمی مرتکب نشده است و کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

کد خبر 6087456

دیگر خبرها

  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است | پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد