Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار "مهدی حاجیان" فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین شامگاه چهارشنبه با تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی لازم در اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان مبنی بر انتقال سه محموله قاچاق از استان های جنوبی به یکی از استان های شمال غرب کشور بررسی دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: با تلاش عوامل پلیس آگاهی در اداره مبارزه با قاچاق کالای استان، طی هماهنگی های لازم اطلاعات تکمیلی در اختیار ماموران پلیس آگاهی استان "کردستان" قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قزوین در تصریح خبر گفت: عوامل پلیس آگاهی استان کردستان پس از دریافت اطلاعات و انجام اقدامات فنی و مراقبتی انجام شده توسط پلیس آگاهی قزوین، در محور های مواصلاتی شهرستان "دیواندره" موفق به شناسائی ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه اتوبوس شده که طی عملیات ضربتی آن ها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از خودرو های توقیفی تعداد یک صد و ۲۹ هزار و ۷۰۰ نخ سیگار خارجی و ۴۰۰ کیلو لباس خارجی (تاناکورا)  و ۳۴۵ ثوب روسری خارجی و ۲ دستگاه تلویزیون خارجی قاچاق کشف شد.
سردار حاجیان در پایان با اشاره به این که متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی استان کردستان شدند ،خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی محموله های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.
۷۳۸۹*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان البرز از توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی و کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ پیمان لطیفی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ، طرح برخورد با خودروهای شوتی و کالای قاچاق را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات میدانی و پس از هماهنگی با مقام قضائی با اجرای این طرح در محورهای مواصلاتی این شهرستان موفق به توقیف  5 دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق شامل لوازم صنعتی، برقی، پزشکی، خانگی، پوشاک، نوشیدنی، خودرو و موتورسیکلت دستگیری شدند.

سلیمانی تصریح کرد:  در این خصوص 9 نفر دستگیر که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قانونی شدند.

 فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: ارزش کالاهای مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 هزار و 160 میلیارد ریال برآورده شده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران