Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:14:14 GMT

جزئیاتی عجیب در مورد مرگ مهاجم آرژانتینی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۶۴۹

جزئیاتی عجیب در مورد مرگ مهاجم آرژانتینی

به نظر می رسد امیلیانو سالا و دیوید ایبوتسون قبل از سقوط هواپیما توسط گاز سمی مونواکسید کربن مسموم شده اند

به گزارش "ورذزش سه"، چند ماه قبل خبر تلخ و ناگوار سقوط هواپیمای ایمیلیانو سالا، مهاجم آرژانتینی در مسیر انگلیس منتشر شد و بعد از چند روز بالاخره نیروهای امدادی موفق به یافتن جنازه وی شدند. دلایل و شایعات زیادی در مورد دلایل سقوط این هواپیما در آن مقطع منتشر شده بود و حالا محققان به نتایج جدیدی دست یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی بی سی مدعی شد گزارشاتی منتشر شده که نشان دهد پیکر امیلیانو سالا  فوتبالیستی که مدتی قبل در اثر سقوط هواپیما  درگذشت در معرض مقادیر زیاد منوکسید کربن قرار داشت تا شایعات در مورد مرگ او افزایش یابد.

 

 

کالبدشکافی پیکر امیلیانو سالا بیانگر درصد بالای مونوکسیدکربن در خون وی است و همین موضوع باعث شده محققان به این نتیجه برسند دلایل فوت این دو نفر و سقوط هواپیمای انتشار این گاز خطرناک در فضای هواپیما بوده است. علائم مسمومیت با مونواکسید کربن در خون امیلیانو سالا وجود دارد که باعث خواب آلودگی، سردرگمی، تاری دید، تشنج و در نهایت سکته قلبی می شود.

 

مونوکسیدکربن قاتل خاموش لقب دارد و عامل اصلی گازگرفتگی به شمار می آید. این بدان معناست که احتمالا انتشار منوکسید کربن فراوان و مسمویت خلبان پیش از سقوط باعث مرگ امیلیانو سالا شده باشد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • تازه‌ترین انتصاب‌ها در شرکت ملی گاز ایران
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • افشای جزئیاتی از طرح اسرائیل برای حمله به رفح