Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@09:41:59 GMT

اختلال در ۱۱۸ همدان، مشترکان را کلافه کرده است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۷۳۷

اختلال در ۱۱۸ همدان، مشترکان را کلافه کرده است

اختلال در ۱۱۸مدتی هست که مشترکان همدانی را کلافه کرده است و همگان خواستار رسیدگی به این امر از سوی مسئولین مرتبط هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ اصولا هر شهروندی در هر جای شهر نیاز به شماره تلفنی نیاز داشته باشد با شماره گیری118 و کمتر از چند دقیقه به شماره مورد نظر دسترسی پیدا می کند، اما مدتی است 118 شهر همدان با اختلال مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مخاطبان 118 خبرگزاری ها و مطبوعات هستند که به تلفن های ادارات و ... احتیاج دارند و یکی از ضروری ترین نیازهای آنهاست علاوه بر آن نیز شهروندان از 118استفاده های زیادی دارند

در این رابطه خبرنگار یکی از خبرگزاری ها به عصرهمدان گفت: جندی است برای ارتباط با 118 با مشکلات زیادی مواجه هستیم به طور مثال امروز از ساعت 11 تا 12 ظهر بعد از بیش از 20 تماس با 118بالاخره بعد از یکساعت معطلی موفق شدیم یا این سامانه تماس بگیریم که کمتر از چند دقیقه این تماس قطع شد و شماره مورد نظر که قبلا از 118 گرفته شده بود، داده نشد و عنوان کردند شماره ای نداریم .

وی ادامه داد: بدنبال این تماس برای پیگیری چندین شماره که قبلا از 118 گرفته شده بود تماس حاصل شد و جوابی دریافت نکردیم.

در ادامه فریدون حسن پور، مدیر روابط عمومی مخابرات همدان در خصوص اختلال در سامانه 118 گفت: چند روزی است که این مشکل برای سامانه 118 ایجاد شده است و چون به دنبال ارتقا است و سیستم ها به صورت متمرکز درآمده اند شاهد این مشکلات هستیم .

وی عنوان کرد: مشترکانی که در پیک کاری پر ترافیک تماس می گیرند معمولا دچار مشکل می شوند .

مدیر روابط عمومی مخابرات همدان  درباره نبود برخی شماره ها درسامانه 118 گفت: برخی شرکتها و مشتریان که مبالغ خود را پرداخت نکردند از لیست حدف شدند و در سامانه وجود ندارند مثلا مدارس غیر انتفاعی و مطب های پزشک و شرکت های خصوص باید حتما پول پرداخت کنند و فقط مراکز دولتی در لیست 188 قرار دارند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: در اسفند ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۴ تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  منصور فخاران با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاع‌رسانی 141 در اسفند ماه 1402، اظهار کرد: در این ماه مجموعأ 3 میلیون و 625 هزار و 724 تماس تلفنی با این سامانه برقرار شده است.

وی با اشاره به افزایش 12 درصدی تماس‌ها با سامانه 141 در اسفند 1402 در مقایسه با ماه پیش از آن، عنوان کرد: مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه در اسفند 1402 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از افزایش 143 درصدی حکایت دارد. بیشترین سهم تماس‌ها با سامانه 141 به ترتیب برای استان‌های تهران با 35 درصد، مازندران با 20 درصد و خراسان رضوی با 6 درصد ثبت شده است.

به گفته فخاران، تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه 141 در اسفند 1402، مجموعأ 248 هزار و 967 تماس بوده که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن رشد 113 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تأکید کرد: از این مجموع سهم بخش پاسخگویی استانی با 62 درصد مجموعأ 155 هزار و 84 تماس و سهم بخش پاسخگویی ستادی به تماس‌های سامانه 141، با 38 درصد در مجموع 93 هزار و 883 تماس بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای کشور ادامه داد: مجموع درخواست‌های کاربران وب سایت 141 در اسفند 1402، 421 میلیون و 599 هزار و 658 با افزایش 500 درصدی همراه بوده است.

فخاران، مجموع درخواست‌های کاربران اپلیکیشن 141 در اسفند 1402 را 152 میلیون و 5 هزار و 319 درخواست خواند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن 532 درصد افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: همچنین مجموع پیامک‌های ارسالی به سامانه پیام کوتاه 1000141 در اسفند 1402 نیز 77 هزار و 336 پیامک بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع اختلال در سامانه بیمه سلامت در گلستان تا ۲۴ ساعت آینده
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • سد معبر مغازه‌ها در سنندج مردم را کلافه کرد
  • برقراری ۳.۵ میلیون تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱
  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • (ویدئو) علت اختلال در سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت چه بود؟
  • زوج همدانی زمینه ساز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد شدند