Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:59:05 GMT

امیر دریادار خانزادی از ناوشکن الوند بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۸۷۸۴

امیر دریادار خانزادی از ناوشکن الوند بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از ناوشکن الوند با اشاره به شرایط سخت اقامت طولانی مدت بر روی ناوشکن در عملیات دریایی گفت: این شناور جزو نخستین ناوشکن‌های پیشرفته کشور بوده و از تجهیزات کاملی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدت زمان ماموریت ها با این شناور بیش از  ۳ تا ۵ ماه طول می‌کشد افزود: سرعت بسیار زیاد ناوشکن الوند، مهمترین عامل موفقیت این شناور در عملیات و گشت زنی دریایی است.

 در ادامه مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن بازدید و آشنایی با روند فعالیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عملیات دریایی و قدردانی از تلاش مسئولانه این نیرو تاکید کرد: ساخت مستندی از بخش‌های مختلف ناوشکن و شرایط فعالیت یگان‌های نظامی در عملیات دریایی، هموطنانمان را در جریان رشادت ها و روند سخت حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و امنیت آبهای بین المللی قرار می دهد.  

همچنین فرمانده ناوشکن الوند نیز با بیان اینکه این ناوشکن تاکنون در عملیات متعددی در خلیج فارس و آب‌های بین المللی انجام داده اظهار کرد: نجات کشتی‌های ایرانی و چند کشتی خارجی از دست دزدان دریایی در خلیج عدن از جمله ماموریت های این ناوشکن بوده است

بنابراین گزارش، در این برنامه که تعدادی از اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، بخش‌های مختلف این ناوشکن از جمله کابین کنترل و فرماندهی، عرشه، سامانه‌های هدایت ناو، کنترل آتش و رادار ناوبری مورد بازید قرار گرفت.

کد خبر 4692903 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: خليج عدن دریادار خانزادی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منطقه آزاد کیش خلیج فارس ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف اسحاق جهانگیری ایالات متحده آمریکا حسن روحانی روسیه محمدجواد ظریف هیئت دولت دولت دوازدهم اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، امیر دریادار دوم حمید رضا سعادت فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی و با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، اعضای شورای تأمین، جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در رشت برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و توان رزمی و عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 745444

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت ایران اسلامی بود
  • جزییات نجات ۲۱ سرنشین کشتی خارجی در آب‌های جاسک
  • اسکورت کشتی‌های ایران تا دریای سرخ/ فرمانده نیروی دریایی ارتش: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: کشتی‌هایمان را از خلیج عدن تا دهانه سوئز اسکورت می‌کنیم
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • دریادار ایرانی: ناوشکن جماران با همه توان در خلیج عدن حضور دارد
  • تنبیه تعرض کنندگان به کشور پیام مهم عملیات وعده صادق است
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران