Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیاباته و دانشگر اختصاصی تمرین کردند.

طرفداری- تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار هفته اول لیگ خود با ماشین سازی تبریز آماده می‌کند تمرینات خود را پیگیری کرد. در تمرین امروز دیاباته و دانشگر به صورت اختصاصی تمرین کردند و پورحمیدی، دروازه‌بان جدید تیم نیز در میان شاگردان استراماچونی حاضر بود.

تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برنامه‌های آماده سازی خود را برای لیگ نوزدهم پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از آغاز تمرین بازیکنان تیم استقلال دور هم جمع شده و استراماچونی برای دقایقی با آنها صحبت کرد.

به نقل از فارس، پورحمیدی دروازه بان جدید استقلال امروز اولین تمرین خود را با این تیم انجام داد.

* محمد دانشگر و شیخ دیاباته امروز به تمرینات اختصاصی پرداختند. دانشگر روز گذشته به صورت جزئی از ناحیه مچ آسیب دیده بود.

*محمد بلبلی در تمرین امروز حضور نداشت.

* لباس های تمرینی جدیدی که برای استقلالی ها طراحی شده به زنگ سبز است و امروز این تیم با این لباس ها تمرین کرد. این برای اولین بار است که استقلالی‌ها با این رنگ از لباس در سالهای گذشته تمرین می کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان کارهای استقامتی انجام دادند و با توجه به برگزاری مسابقه دوستانه فردا بلافاصله فوتبال درون تیمی انجام دادند. این بازی در دو گروه برگزار شد.

در تیم سبز مهدی نوراللهی، عارف غلامی، شاهین طاهرخانی، وریا غفوری، سینا خادم‌پور، رضا آذری، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، مرتضی تبریزی و سجاد آقایی حضور داشتند و در تیم زرد نیز سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، میلاد باقری، امیرحسین کارگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، علی دشتی، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی به میدان رفتند.در پایان بازی درون تیمی تیم زرد حریف خود را شکست داد.برای تیم زرد محسن کریمی و مسعود ریگی گلزنی کردند و برای تیم سبز هم شاهین طاهرخانی گلزنی کرد.

* با پایان فوتبال درون تیمی تعدادی از بازیکنان مثل میلاد باقری، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امیرحسین کارگر، وریا غفوری و علی کریمی دقایقی زیر نظر کادرفنی به تمرینات دفاعی مشغول شدند و سایرین به سرد کردن بدن‌های خود مشغول شدند.

تیم فوتبال استقلال در هفته اول مسابقات لیگ نوزدهم در تبریز میهمان ماشین سازی تبریز است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت