Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:06:39 GMT

ارتش سوریه در غرب ادلب و حومه لاذقیه هم جبهه جدیدی گشود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۰۳۰

ارتش سوریه در غرب ادلب و حومه لاذقیه هم جبهه جدیدی گشود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ارتش سوریه علاوه بر جنوب ادلب در غرب آن در حومه لاذقیه نیز جبهه جدیدی علیه تروریستها گشوده است.

ارتش سوریه بر بلندهای راهبردی که به شهر کبانی مشرف است که از جمله مناطقی است که تروریستهای آسیایی در آن هستند. این در حومه لاذقیه و در حومه غربی ادلب است.

یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه در ابتدا بر کوه الزویقات مسلط شد و سپس به سوی بلندی های اطراف آن پیشروی کرد که یکی از گذرگاههای منتهی به شهرک راهبردی کبانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریستهای حزب الترکستانی در جسرالشغور، داما و السرمانیه در حومه غربی و جنوبی ادلب هستند.

منبع سوری بیان کرد: عملیات با حمایت هوایی و مشارکت جنگنده های روسی انجام می شود و همزمان با پیشروی های ارتش سوریه در حومه شمالی حماه و جنوب ادلب است که سبب تشتت تروریستها شده است و آنها توان رویارویی با ارتش سوریه را ندارند و اقدامات آنها شامل کندن تونل و تحکیم مواضع خود در خطوط مقدم هم بی ثمر بوده است.

ارتش سوریه به پشت دیوارهای کبانی رسیده است و با سقوط کبانی پنج ارتفاع متوالی که برخی بر دیگری مشرف هستند، سقوط خواهد کرد و پس از آن داما، السرمانیه، الناجیه تا جسر الشغور به کنترل ارتش سوریه درخواهد آمد.

کد خبر 4692914

منبع: مهر

کلیدواژه: حومه لاذقیه ارتش سوریه ادلب ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه عراق ایران روسیه دونالد ترامپ عربستان سعودی جنگ 2015 یمن ترکیه افغانستان کشمیر هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی

به گزارش خبرآنلاین بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با اینال آردزینبا، وزیر خارجه آبخاز در کاخ ریاست جمهوری در دمشق گفت: آمریکا بخشی از خاک ما را به صورت غیرقانونی اشغال کرده است و از تروریسم و اسرائیل حمایت می‌کند؛ اسرائیلی که خود خاک ما را اشغال کرده است.

به نقل از ایسنا وی افزود: با این حال ما گاهی دیدارهایی با آن‌ها داریم هرچند که این دیدارها به هیچ نتیجه‌ای ختم نمی‌شود اما همه چیز تغییر خواهد کرد.

وی درباره محور این دیدارها یا مسؤولانی که در آن شرکت می‌کنند، چیزی نگفت.

بشار اسد در جواب سوالی درباره مذاکرات با غرب گفت: امید همیشه هست. حتی زمانی که بدانیم نتیجه‌ای وجود نخواهد داشت باز هم باید تلاش کنیم. به رغم دیدگاه منفی که نسبت به آن‌ها داریم باید با آن‌ها کار کنیم و برایشان توضیح دهیم که ما هرگز از حقوق خود کوتاه نمی‌آییم و با آن‌ها تنها براساس برابری همکاری خواهیم کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898259

دیگر خبرها

  • فراخوان دو تیپ ارتش رژیم صهیونیستی از مرز لبنان به غزه
  • اعلام الحربی آمار حملات جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و یمن را منتشر کرد + اینفوگراف
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد
  • القسام: پاسخ ایران، قواعد جدیدی در درگیری با اسرائیل ایجاد کرد | ما از حقوق اصلی ملت خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی