Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@06:48:01 GMT

یافتن جسد جوان تهرانی در آبشار دوقلوی دربند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۰۸۴

یافتن جسد جوان تهرانی در آبشار دوقلوی دربند

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ فراهانی؛ رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت : سه شنبه،۲۲مرداد ماه درپی گزارش سقوط جوانی ۳۷ساله از آبشار دو قلو درمنطقه دربند ، یک تیم عملیاتی شب گذشته به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

شوهرخاله دختر 13 ساله را دار زد؟

سرقت پلاک خودرو برای پنهان ماندن سرقت از منازل

خودروهای لاکچری آمریکایی حق تردد در جاده‌های کشور را ندارند

سرقت اطلاعات ۲۵۰۰ کارت بانکی با ترفند فروش نرم افزار جعلی

علی رقم تلاش ۸ ساعته به دلیل تاریکی هوا و صعب العبور بودن مسیر، عملیات متوقف و صبح امروز یک تیم ۴ نفره به محل حادثه اعزام که پس از حدود ۶ ساعت کار فنی موفق شدند جسد کشف شده راکه در محل صعب العبور بود پس از تثبیت با بسکت به بالای آبشار انتقال و از آنجا به پایین کوه منتقل شود

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده جمعیت هلال احمر رئیس جمعیت هلال احمر سرقت شمیرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در مجموعه حج و زیارت استان سمنان از برگزاری جلسه توجیهی آموزشی مجموعه حج تمتع ۱۴۰۳ در سمنان خبر داد و بیان کرد: هماهنگی لازم و توجیه عوامل تمتع هدف و محور اصلی این نشست محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نشست مدیران و عوامل مجموعه العصفور نیز حضور داشتند، افزود: نکات مرتبط با بهداشت و درمان در زمان حج تمتع، همراهی روحانیان کاروان‌ها، مسئولیت‌ها در قبال زائران و حجاج و … در زمره مباحث مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه تمتع امسال استان یک هزار و ۱۳۰ نفر در قالب ۹ کاروان است که نیاز داریم قبل از اعزام حتماً نکات مرتبط با اعزام حجاج به خصوص در کشور عربستان را مرور کنیم.

چتری همچنین گفت: در این نشست توجیهی همچنین پیرامون مسائل امنیتی، قوانین و مقررات مرتبط با عربستان سعودی، اعزام زائران، کاروان‌ها و مسائلی از است دست تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه پنج نفر از ۹ مدیر کاروان حج سال جاری جوان و سال اولی هستند و لذا این موضوع در کنار تمام مزیت‌هایی که دارد نیاز به توجیهات را نیز مورد تاکید قرار می‌دهد، افزود: خوشبختانه همه چیز برای اعزام حجاج استان سمنان در تمتع سال جاری آماده و کاروان‌ها هم مهیا هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان همچنین درباره اعزام حجاج استان نیز توضیح داد: ۵۶ درصد از حجاج تمتع سال جاری زن و ۴۴ درصد مرد هستند.

کد خبر 6084257

دیگر خبرها

  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • ارائه بیش از ۳۵ میلیون خدمت رایگان در نقاط محروم و صعب‌العبور برای مدیریت بیماری‌های دامی
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • اعزام اولین کاروان زائران کردستانی به حج عمره
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز