Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، نیمه شب ششم اسفند سال ۹۷، یک زن مسن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، تماس گرفته و از وقوع سرقت مسلحانه منزل‌اش توسط چند جوان ناشناس در محدوده الهیه خبر داد.

سردار علیرضا لطفی عنوان داشت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش به محل اعزام و با تأیید خبر اولیه، موضوع سرقت به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متعاقبا، تیمی از کارآگاهان این پایگاه به محل وقوع مراجعه کردند که در تحقیقات مقدماتی، شاکی به کارآگاهان گفت، منزلش طبقه اول یک مجتمع است و در ساعات پایانی شب در آپارتمان زده شد و وقتی پسرش در را باز کرد، پنج جوان با صورت ماسک زده ضمن تهدید با سلاح گرم، وارد منزل شده و با بستن دست و پای آنها، اقدام به سرقت گاوصندوق حاوی طلاجات، وجه نقد، ارز و اموالی به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، بیان داشت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که سارقان با تهدید سرایدار ساختمان وارد خانه شده و چهره سارقان در فیلم ضبط شده دوربین‌های مداربسته این ساختمان وجود دارد.

سردار لطفی، تصریح کرد: کارآگاهان با بررسی تصاویر دوربین مداربسته محل سرقت، چهره سارقان و خودروی مورد استفاده که یک دستگاه خودروی شاسی بلند سفید رنگ بود را به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، در پایان از شهروندان خواست در صورت شناسایی مشخصات و هویت سارقان مسلح، مراتب را با شماره تلفن های ۵۱۰۵۵۵۰۱-۵۱۰۵۵۱۲۳ به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، اطلاع دهند.

کد خبر 451610 برچسب‌ها پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۲۱ مال‌خر توسط پلیس آگاهی خراسان شمالی بازداشت شد
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۲ سال در قشم
  • قاتل تهرانی در قشم به دام افتاد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت