Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ غلامحسین پاکدامن شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از بسیجیان آمر به معروف در یکی از خیابان‌های شهر سمنان مورد ضرب و جرح از سوی ۲ مرد قرار گرفت که اکنون دستگیری ضاربان در دستور کار است و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: وضعیت عمومی بسیجی مجروح خوب است و اکنون در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان سمنان نیز به دنبال وقوع این حادثه دستور ویژه برای یافتن ضاربان آمر به معروف را در سمنان صادر کرده است .
دادستان سمنان گفت : ساعت ۱۴ امروز ، خبر ضرب و جرح یک بسیجی آمر به معروف و ناهی از منکر در سمنان دریافت شد.
شریف ابراهیمی افزود: این بسیجی به جوانانی که مزاحم تعدادی از بانوان شده بود ، تذکر داده بود  که مورد ضرب و جرح آنان قرار گرفت.
وی یادآور شد: این جوان بسیجی هم اکنون به علت آسیب دیدگی از ناحیه سر ، صورت و چشم در بیمارستان بستری است و حال عمومی او خوب است.
دادستان سمنان خاطرنشان کرد: دستور ویژه ای برای دستگیری ضارب با همکاری نیروی انتظامی صادر شده است.
۷۳۴۲/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر سمنان سازمان بسیج مستضعفین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان

فرمانده انتظامی کردستان از کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در کامیاران خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی کامیاران، هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهیدمیرجلیلی یک دستگاه کامیون FH حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی کامیاران با هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق کشف کردند.   فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.   فرمانده انتظامی کردستان از کشف یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان سنندج خبر داد.   سردار آزادی اضافه کرد: ماموران انتظامی سنندج با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیونت حامل بار قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، شناسایی کردند.   وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی آویهنگ سنندج با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی خودرو مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن تعداد یک میلیون و ۶۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.   فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیگار قاچاق کشف شده را ۱۵ میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.   فرمانده انتظامی کردستان همچنین از دستگیری سارق با ۳۰ فقره سرقت در حین اوراق یک دستگاه خودروی سرقتی در سنندج خبر داد.   سردار آزادی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سنندج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.   وی یادآور شد: ماموران کلانتری ۱۸ نایسر سنندج با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی یک نفر سارق سابقه دار را در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی سارق را در حین اوراق یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از محلات حاشیه شهر سنندج دستگیر کردند.   فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم به تعداد ۲۹ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت خودرو اعتراف کرد، گفت: مقداری اموال سرقتی از مخفیگاه سارق کشف شد و متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان