Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@09:07:35 GMT

مشاور امور جوانان کمیته امداد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۲۸۶

مشاور امور جوانان کمیته امداد منصوب شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری در حکمی، «وحید کمر روستا» را به عنوان مشاور امور جوانان کمیته امداد منصوب کرد.

متن حکم انتصاب «وحید کمر روستا» به عنوان مشاور امور جوانان کمیته امداد به شرح زیر است:

جناب آقای وحید کمر روستا

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدین، تخصص، دارا بودن روحیه انقلابی و تجربیات ارزنده در مدیریت و راهبری گروه‌ها و تشکل‌های جهادی و تعامل موثر با جوانان مومن و انقلابی، به موجب این ابلاغ جناب­عالی را به مدت دو سال به عنوان مشاور امور جوانان در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام (ره) بایستی پیام‌آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و ماموریت اصلی آن در شرایط کنونی، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهیدست و همچنین رعایت کرامت و حرمت کمک‌شوندگان می‌باشد.

بر این اساس انتظار می‌رود برمبنای توصیه موکد رهبر فرزانه انقلاب در حکم انتصاب اخیرشان در کمیته امداد مبنی بر بهره گرفتن از همکاری نیرو‌های جوان مومن و انقلابی و با نصب‌العین قرار دادن بیانات راهبردی معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب؛ نسبت به ساماندهی و برنامه‌ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌های نیرو‌های جوان به عنوان موتور پیشران کشور در تمامی سطح نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) گام بردارید.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی و هیات‌های اندیشه‌ورز و ایجاد شبکه شناسایی جوانان مستعد انقلابی با روحیه جهادی، بهره‌گیری و تعامل موثر و هدفمند با مراکز و نخبگان جامعه دانشگاهی و حوزه‌های علمیه در راستای راهبرد مردمی‌سازی امداد، مشورت و ایده‌پردازی در راستای تحول در ماموریت‌های این نهاد مقدس از دیگر انتظارات اینجانب است.

امید است تحت عنایت حضرت، ولی عصر (عج) و با بهره‌گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمت‌گزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم شود.

سیدمرتضی بختیاری

انتهای پیام/

20 / 20 سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد انتصاب وحید کمر روستا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کمیته امداد انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، شماری از مردم انقلابی قم به خصوص دانشجویان و طلاب در پی جنایات جدید رژیم منحوس اسراییل در غزه، برای دومین شب متوالی به منظور همدردی با مظلومان غزه و محکومیت جنایات ضد بشری صهیونیست ها در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

تجمع جوانان انقلابی قم شامگاه دوشنبه در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد و دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی علیه رژیم اشغالگر قدس، ادامه جنایات های این غده سرطانی در سرزمین های فلسطین اشغالی به خصوص در نوار غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در حالی که پرچم های فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، فریاد های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند و سکوت سران کشورهای اروپایی و همچنین سران برخی از کشورهای اسلامی را در بی توجهی به نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

«راه نجات غزه وحدت مسلمین است»، «شریان های اقتصادی اسراییل باید قطع شود»، «آمریکا مغز متفکر تروریسم است»، «برای آنکه انسانیت زنده بماند شریک جرم نباشیم»، «اجرک الله یا صاحب الزمان (عج)» از جمله دست نوشته های جوانان دانشجو و طلبه در اجتماع اعتراضی علیه اسراییل کودک کش بود.

شب گذشته نیز تعدادی از مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.

کد خبر 6062516

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در استانداری آذربایجان شرقی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • پویش اطعام مهدوی در زاهدان
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • توزیع بیش‌ از ۴ هزار بسته معیشتی در استان کرمان
  • توزیع بیش‌از ۴ هزار بسته معیشتی درکرمان
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است
  • جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات جدید اسراییل تجمع کردند
  • دیدار مدیر کل امور اجرایی زکات کمیته امداد کشور با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد
  • مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور پیگیری‌های ویژه منصوب شد