Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:57:33 GMT

دستگیری آدم ربا در فردیس

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۴۰۴

دستگیری آدم ربا در فردیس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به کلانتری 11 مرکزی فردیس و اعلام اینکه یکی از بستگانش 8 روز قبل از منزل خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته و خانواده اش از وی خبری ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: با توجه به این که احتمال گروگانگیری متصور بود بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی موفق شدند در کمتر از چند ساعت محل نگهداری گروگان را شناسایی کنند و اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به مسلح بودن گروگانگیر، کارآگاهان پلیس با رعایت موارد امنیتی طی یک عملیات هوشمندانه بدون آنکه به گروگان آسیبی برسد، موفق شدند گروگان را در حالی که دست و پایش بسته بود آزاد کرده و آدم ربا را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم، 3 قبضه سلاح گرم، 7 فشنگ جنگی و 32 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با بیان اینکه متهم، انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف مالی عنوان کرد و گفت: متهم پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خانواده دستور کار پلیس استان البرز دستور کار پلیس دستگیری آدم ربا فردیس کرج فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از دستگیری ۶ متهم فضای مجازی در اردستان خبر داد و گفت: ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ مصطفی صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان، ضمن اشاره به عملکرد پلیس فتا این شهرستان، اظهار داشت: در این راستا تعداد 80 فقره پرونده قضایی شامل کلاهبرداری‌های رایانه‌ای، برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی، مزاحمت‌های اینترنتی، تهدید و اخاذی در فضای مجازی کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا تعداد شش نفر دستگیری و 41 نفر شناسایی در سایر استان‌ها و معرفی به دادسرا صورت پذیرفته است، افزود: در خصوص پرونده‌های کلاهبرداری رایانه‌ای و برداشت غیرمجاز در مجموع بیش از 99 میلیارد ریال به شاکیان عودت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ابراز داشت: پلیس فتا در راستای پیشگیری از وقوع جرائم سایبری و فرهنگ رسانه اقدام به برگزاری بیش از 15 جلسه و کارگاه آموزشی در سطح شهرستان اردستان و انتشار بیش از 150 محتوای هشداردهنده و آموزشی در فضای مجازی شهرستان اردستان کرده است.

صادق‌زاده ضمن اشاره به دیگرر خدمات پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان اردستان افرود: خدمت‌رسانی و مشاوره به بیش از 350 نفر از مراجعه کنندگان به صورت حضوری و بازدید مستمر از صنوف مرتبط با رایانه و خدمات اینترنتی در سطح شهرستان اردستان از دیگر اقدامات بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان ابراز داشت: پلیس شهرستان اردستان جهت پیشگیری از جرائم سایبری، به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند و موفقیت ما مستلزم همکاری و افزایش روز افزون سواد رسانه‌ای مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: از همشهریان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه جرائم در فضای مجازی،گزارش موارد مشکوک و مشاوره در حوزه فضای مجازی با شماره 096380 به صورت شبانه‌روزی تماس بگیرند.

انتهای پیام/802/

دیگر خبرها

  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع