Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز کمالوند در گفتگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شرایط تیمش عنوان کرد: شرایط نسبتا خوبی داریم و تمرینات و بازی‌های دوستانه مان طبق برنامه انجام می‌شود. روز جمعه آخرین بازی تدارکاتی مان قبل از شروع لیگ برتر را مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار می‌کنیم. در این مسابقه با ترکیب اصلی خود حاضر می‌شویم تا بتوانیم شرایط بازی با پرسپولیس را تداعی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره استفاده از بازیکنان جوان و بومی در ترکیب پارس جنوبی طی دیدار‌های دوستانه گذشته خاطرنشان کرد: در دو بازی اخیر از جوان‌ها استفاده کردیم، اما متاسفانه آن‌ها نتوانستند چیزی که ما انتظار داریم را در زمین اجرا کنند. به اندازه کافی به نفرات جوان تیم فرصت داده ایم و با این شرایط سخت است که از این نفرات در لیگ برتر بتوانیم استفاده کنیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره به وضعیت مصدومان تیمش بیان کرد: در حال حاضر ما ۴ بازیکن مصدوم داریم که در هفته گذشته در تمرینات حاضر نبودند و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. محمد ابراهیمی، وحید خشتان، مهدی ترکمان و حامد پاکدل ۴ بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت به آن‌ها در هفته گذشته استراحت کامل دادیم و از هفته آینده آرام آرام تمرینات شان راشروع می‌کنند. امیدواریم که بتوانیم حداقل دو نفر از این بازیکنان را به دیدار با پرسپولیس برسانیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فراز کمالوند باشگاه پرسپولیس باشگاه پارس جنوبی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شباب الاهلی و الاتحاد کلبا روز گذشته و در هفته بیستم رقابت‌های ادنوک امارات به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه پُرگل ۴ بر یک به سود شباب الاهلی به پایان رسید.

سعید عزت اللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در این بازی، گل دوم تیم خود را در وقت‌های اضافه نیمه اول به ثمر رساند و تا دقیقه ۶۱ در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت. صفحه «فانتاسی دورینا» در شبکه اجتماعی X که به پوشش بازی‌های لیگ امارات می‌پردازد عزت اللهی را در جمع ۴ بازیکن برتر دیدارهای روز گذشته قرار داد. سایت «sofascore» نیز، به عزت اللهی نمره ۲/‌‬ ۸ از ۱۰ را داد و پس از «یحیی الغسانی» دومین بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

عزت اللهی پس از جام ملت‌های آسیا، راهی شباب الاهلی شد و در دو هفته اخیر توانسته برای تیمش گلزنی کند.

کد خبر 6085042

دیگر خبرها

  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • عزت اللهی دومین بازیکن برتر شباب الاهلی + عکس
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد