Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اژدر اژدری معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: تقاطع چهارسطحی که شهرداری مشهد آن را بزرگترین تقاطع در شمال شرق کشور معرفی کرده است با هزینه دو هزار میلیارد ریال در گستره‌ای ۵۵ هکتاری ظرف دو سال در مشهد اجرا می‌شود.

او ادامه داد: مدیریت شهری مشهد در چارچوب شفاف سازی و استفاده از ظرفیت همه پیمانکاران کشور، برگزاری مناقصه پروژه این تقاطع چهار سطحی را که در محدوده نمایشگاه بین المللی این کلانشهر ساخته می‌شود در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: موضوع مناقصه این پروژه با "مدل قرارداد ٢۵ درصد نقد و ٧۵ درصد غیرنقد" در قالب اعطای مجوز پروانه ساختمانی، زمین و ساخت تقاطع چندسطحی در روزنامه‌های کثیرالانتشار و همچنین از طریق فضای مجازی در سراسر کشور انتشار یافت.

اژدری با اشاره به اعلام آمادگی ٢٨ شرکت بزرگ از سراسر کشور برای اجرای این پروژه، افزود: از این میان ١۴ شرکت حداقل امتیاز لازم را کسب کردند و در مراسم بازگشایی پاکت‌های پیشنهادی در کمیسیون ماده ١٣ با حضور کارشناسان سازمان بازرسی کل کشور و دیگر نهاد‌های نظارتی، پس از تطبیق بخشنامه‌های حاکم بر مناقصه "شرکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء" به عنوان مجری ساخت پروژه انتخاب شد.
او تصریح کرد: مزایای عمومی این پروژه چندسطحی نه تنها شامل حال مشهد است بلکه، بینالود واقع در شمال غرب این کلانشهر را نیز در بر می‌گیرد.
معاون شهردار مشهد گفت: این پروژه به عنوان بزرگترین تقاطع چندسطحی در شمال شرق کشور، اتصال چهار محور بزرگ شهری شامل بلوار نمایشگاه به میثاق، بلوار امام علی (ع) به بلوار مهدیه و دو فقره چپگرد بلوار امام علی (ع) به سمت وکیل آباد و بلوار مهدیه به بلوار میثاق در مشهد را نیز در سطوح بالایی ایجاد می‌کند.
اژدری با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه ظرف هفت روز آتی، افزود: بهره برداری این پروژه با صرف هزینه پایه افزون بر دو هزار میلیارد ریال، سبب کاهش بار ترافیکی شریان‌های مهم غرب مشهد می‌شود.   او ادامه داد: با توجه به حجم مراجعه شهروندان مشهدی به محدوده نمایشگاه بین المللی این کلانشهر در مناسبت‌ها و رویداد‌های فصلی "کاهش مصرف سوخت، کاستن از آلودگی‌های زیست محیطی، جلوگیری از اتلاف وقت و نیز تسهیل در رفت و آمد" را در این بخش از مشهد به همراه خواهد داشت.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: ساخت این تقاطع چندسطحی سبب تحقق وظایف شهرداری مشهد به عنوان معین اقتصادی منطقه سوم خراسان رضوی نیز می‌شود، و با بهره برداری این پروژه رفت و آمد شهروندان مشهدی در مناطق ٩، ١٠، ١١ و ١٢ این کلانشهر به شکلی محسوس تسهیل می‌شود.
اژدری افزود: شهرداری مشهد از اواخر پارسال با تعریف پروژه‌های زیرساختی به صورت غیرنقدی در قالب اعطای زمین و امتیاز پروانه‌های ساختمانی معوض به پیمانکاران، علاوه بر ایجاد اشتغال سبب افزایش پروژه‌های جدید ساختمانی و رونق بخشی به ساخت و ساز و صنعت ساختمان در سطح این کلانشهر شده است.

انتهای پیام//ف.س   ساخت بزرگترین تقاطع چندسطحی شمال شرق کشور در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار اقتصادی اشتغال مدیریت شهری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با توجه به برگزاری مراسم رژه نیرو‌های مسلح در این روز گفت: محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا (ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا (ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: شهروندان در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از معابر جایگزین برای تردد استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین در بیرجند
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود