Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@12:46:18 GMT

نانسی پلوسی به انگلیس هشدار داد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۵۵۴

ساعت 24- رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به انگلیس درباره چگونگی اجرای برگزیت بویژه در مرز ایرلند هشدار داد.

 به گزارش گاردین، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به انگلیس درباره تنش و جداسازی در مرز ایرلند هشدار داد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این ارتباط اظهار داشته است که برگزیت نمی‌تواند اتصال مرز بین جمهوری ایرلند و ایرلند شمالی را قطع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانسی پلوسی با هشدار به لندن گفته است در صورتی که دولت این کشور بر ایجاد مرز و جدایی دو ایرلند اصرار نماید، مجلس نمایندگان آمریکا نیز از امضای توافق تجارت آزاد عقب نشینی خواهد کرد.

هشدار پلوسی به دولت بوریس جانسون در حالی اعلام شده که «جان بولتون» مشاور امنیتی «دونالد ترامپ» که هفته گذشته در لندن به سر می‌برد، عقد قرداد تجارت آزاد بین انگلیس و آمریکا را به بعد از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موکول کرده و خواستار خروج کامل انگلیس از اتحادیه اروپا شده بود.

هشدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دولت بوریس جانسون در شرایطی مطرح شده که در مقابل دولت ترامپ و کاخ سفید حامی خروج کامل لندن از اتحادیه اروپا به شمار می‌روند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مجلس نمايندگان آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • فیلم| حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند