Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تشکیل شورای اطلاع‌رسانی استان‌ها گفت: برای استفاده از ظرفیت این شورا اعتبارات آن از محل یارانه‌ها تامین شده است. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد خدادی عصر امروز در  نشست با استاندار بوشهر با بیان اینکه دشمن اغتشاش و اختلال در معیشت مردم را هدف قرار داده است اظهار داشت: امروز ایجاد اختلال، اغتشاش و هدف قراردادن ماهیت جمهوری اسلامی از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور آمریکا در تحریم‌های اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دشمن برای اثبات ناکارآمد جلوه دادن نظام ترویج فساد را پیشه کرده است گفت: برهمین اساس تلاش می‌شود با تشکیل شورای اطلاع رسانی و رصد شرایط جامعه با اطلاع‌رسانی دقیق و مناسب  بتوانیم وضعیت را بررسی و کنترل کنیم.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی اقتصادی با هشت سال دفاع مقدس شباهت‌های زیادی دارد خاطر نشان کرد: در هر دو تهاجم‌ها هدف ازبین بردن انقلاب اسلامی، فکرهای انقلابی و اعتقادی، تضعیف، تسلیم و تحقیر نظام است.

خدادی با بیان اینکه جنگ اقتصادی به عنوان مرگ خاموش تلقی می‌شود تاکید کرد: تنها تفاوت جنگ اقتصادی با هشت سال دفاع مقدس این است که دردوران دفاع مقدس خانه‌ها ویران می‌شد اما امروز جنگ اقتصادی به عنوان مرگ خاموش تلقی می‌شود.

وی، قدرت رسانه‌ها را به اطلاعات در گردش و تولید محتوا دانست و تصریح کرد: در این راستا شورای اطلاع رسانی استان‌ها فعال  و برای استفاده از ظرفیت این شورا اعتبارات آن از محل یارانه‌ها تامین شده است.

معاون وزیر ارشاد در بوشهر: خط ارتباطی دوجانبه‌ای برای مقابله با اهداف دشمن در استان‌ها تشکیل شود معاون وزیر ارشاد در بوشهر: شورای اطلاع‌رسانی در استان‌ها تشکیل شد حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در خبرگزاری تسنیم

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عدم اثبات ناکارآمدی، ترویج فساد از اهداف دشمن در جنگ اقتصادی دانست و گفت: در شورای اطلاع رسانی استان‌ها هفته‌ای یکبار تحولات استان‌ها در همه زمینه‌های اطلاع رسانی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در شهر جهانی فناوری‌های نرم شد

وزیر ارشاد در حکمی محمد‌حسین ایمانی خوشخو را به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق منصوب کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حکم محمدمهدی اسماعیلی برای ایمانی خوشخو آمده است: در اجرای  تبصره ماده‌واحده مصوبه جلسه 899 شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص تاسیس شهر جهانی نوآوری و فناوری‌‌های نرم و صنایع فرهنگی و نظر به مسئولیت جنابعالی در پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و نیز تجارب ارزنده شما در این حوزه به موجب این حکم به عنوان نماینده ویژه وزیر در برنامه‌ریزی و فراهم نمودن مقدمات راه‌اندازی شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود ظرف مدت دو ماه، جزئیات طرح تاسیس شهر جهانی مزبور شامل امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مور نیاز، ساختار تشکیلاتی، نحوه تامین منابع مالی و پیشنهاد تعیین دستگاههای همکار و سایر موارد لازم را جهت(برای) طرح و بررسی در شورای هنر تهیه و ارائه کنید.

ناگفته‌هایی از شورای هنر و غفلت‌های چند ساله/ ماجرای اختلاف صداوسیما و وزارت ارشاد که بعد از چند ماه تمام شد/ گفت‌وگو با ایمانی خوشخو + فیلم

توفیق جنابعالی را در انجام این امر مهم از خداوند متعال خواستارم.

محمد‌حسین ایمانی خوشخو دارای دکترای اقتصاد گردشگری از منچستر انگلستان، استاد تمام دانشگاه علم و فرهنگ، رییس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سیاستگزاری‌های کلان و توسعه فعالیت‌های فناورانه فرهنگی و هنری است. 

ایمانی خوشخو پیش از این رییس دانشگاه علم و فرهنگ، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در حال حاضر دبیر شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست رکورد مخاطب سینما در سال ۱۴۰۲
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام
  • اعلام آماده باش به دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران استان ایلام
  • ایمانی خوشخو نماینده وزیر ارشاد در شهر جهانی فناوری‌های نرم شد
  • تمدید حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما
  • حکم وزیر ارشاد در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما تمدید شد
  • دعوت وزیر ارشاد از کودکان و نوجوانان برای شرکت در «پویش ملی حافظ شو»
  • وزارت ارتباطات میزبان آخرین جلسه شورای اطلاع رسانی دولت
  • اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و شفاف از عملکرد شرکت سرمایه گذاری تامین آتیه مسکن بانک مسکن
  • واکنش دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت به برخی شایعات درباره برکناری مخبر