Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک هلندی لیورپول می‌گوید دستیابی به موفقیت باعث تغییر و تحول کلوپ نشده است.

طرفداری- جورجینیو وینالدوم نحوه لباس پوشیدن یورگن کلوپ قبل از دیدار لیورپول-رئال مادرید در فینال سال ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان اروپا را فاش کرده است.

به گزارش سایت گل، در حالی که مادریدی‌ها به دنبال سومین قهرمانی اروپایی پیاپی خود بودند، قرمزها بعد از رسیدن به اولین فینال لیگ قهرمانان پس از سال ۲۰۰۷، فشار زیادی را حس می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کلوپ برای برداشتن این فشار از روی دوش بازیکنانش، با زیر شلواری‌های برند کریستیانو رونالدو وارد رختکن تیمش شد. 

دیدیم شورت‌های بوکسوری کریستیانو رونالدو را پوشیده است. او در حالی با ما حرف می‌زد که لبه‌های پیراهنش را در شورت‌های CR7 خود انداخته بود. کل نفرات حاضر در رختکن از خنده نقش بر زمین شده بودند! آن حرکت واقعا یخ‌مان را ذوب کرد. معمولا در آن شرایط همه جدی هستند و روی بازی تمرکز می‌کنند. اما او آرام بود و این شوخی را انجام داد. صدها مورد شوخی این چنینی دیگر هم انجام داده است. وقتی بازیکن ببیند سرمربی تیمش خونسرد و آرام است، او هم آرام می‌شود. او در این شرایط برای بازیکنانش مثل یک پدر است. او با شوخی‌ها و حرکاتش، فشار را از روی بازیکنان بر می‌دارد. 

لیورپول فینال کیف را با باختی ۳-۱ به پایان رساند ولی فصل بعد برگشت و قهرمان لیگ قهرمانان شد. وینالدوم می‌گوید رابطه بازیکنان لیورپول با سرمربی تیم، یک رابطه دوستانه است.

هر گاه مشکلی داشته باشم، می‌توانم سراغ او بروم. می‌توانم از چند روز قبل پیامک بفرستم و ببینم آیا می‌‌تواند دقایقی برایم وقت بگذارد. همیشه کنجکاو است: «چیز خوبی است یا بد؟» همیشه تلاش می‌کند تا در احساسات بقیه شریک شود. او واقعا آدم خاصی برای من است و من فراتر از یک سرمربی، او را دوستی برای خودم می‌دانم. همه در مورد شخصیت او از من سوال می‌کنند. «آیا حرکاتش کنار زمین ساختگی است؟» نه، واقعا همین طور است. حتی در تمرینات هم همین طور است. 

او در مورد این که کلوپ چگونه در فصل ۱۹-۲۰۱۸ تیمش را تشنه نگه داشت و به کسب ۹۷ امتیاز در لیگ برتر رساند، ادامه داد:

او از جانب درونی، همان آدم سابق است. همیشه صادق است و کاری می‌کند تا بلندپروازی نکنیم. او ما را متواضع نگه می‌دارد. در ابتدای فصل که در مسابقات برنده می‌شدیم، گاهی عصبانی می‌شد و از کوره در می‌رفت که چرا صد درصد روی کار خودمان تمرکز نکرده‌ایم. می‌گفت: «درست انجام دادن تمامی کارها ما را به اینجا رسانده است. با هر لغزش، دوباره همه چیز عوض می‌شود.» او کاری می‌کرد تا حواس‌مان جمع باشد. یورگن چنین آدمی است و دیدن این چیزها برای ما خوب بود. او پس از پیروزی‌های اخیر تغییری نکرده است. یک بازیکن گاها اعتماد به نفس زیادی پیدا می‌کند و می‌گوید: «ما مشکلی نداریم.» اما کلوپ همیشه می‌گوید: «نمی‌توانیم اتفاقات درون زمین را مدیریت کنیم ولی می‌توانیم به بهترین نحو ممکن خودمان را آماده بازی کنیم.» وقتی کمی بلغزیم و فکر کنیم با ۹۵ درصد آمادگی هم اوضاع به وفق مراد ما خواهد بود، او ما را آگاه می‌کند. «یا صد درصد یا هیچ. این است که ما را به اینجا رسانده است و باید به همین روند ادامه دهیم.» یکی از دلایل فصل خوبی که داشتیم همین بود چون همه حتی در تمرینات روی کار خودشان تمرکز می‌کردند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزند مارسلو و تقلید خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو در جشن فارغ التحصیلی / فیلم

فرزند مارسلو در جشن فارغ التحصیلی خود شادی Siuuuu مخصوص کریستیانو رونالدو را اجرا کرد.

دانلود (2.1MB)

دیگر خبرها

  • لیورپول و کلوپ به دنبال جمع آوری همه جام‌های ممکن؛ آیا منچسترسیتی بازهم قهرمان انگلیس و اروپا می‌شود؟
  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • خبر خوش به لیورپولی‌ها: این مصدومیت جدی نیست!‏
  • فرزند مارسلو و تقلید خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو در جشن فارغ التحصیلی / فیلم
  • بازیکن مورد علاقه اندریک از میان رونالدو نازاریو و کریستیانو رونالدو / فیلم
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • ماشین فراری جدید و 130 میلیارد تومانی کریستیانو رونالدو / فیلم
  • چرا کلوپ دوست‌داشتنی است: نامه‌ای برای ماندگار شدن