Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به ارائه خدمات درمانی به زوج‌های نابارور مناطق روستایی گفت: در راستای ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به زوج‌های نابارور مناطق روستایی، قرارداد همکاری بین جهاددانشگاهی استان اردبیل و شرکت خدمات بیمه برکت منعقد شد. ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی عصر امروز در مراسم امضای قرارداد ارائه تخفیف به زوجهای نابارورو روستایی در اردبیل اظهار داشت: طبق این قرارداد زوج‌های معرفی شده از سوی شرکت بنیاد برکت می‌توانند از خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل با تعرفه مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای مراکز عمومی غیردولتی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بیان اینکه زوج‌های جوان ساکن مناطق روستایی و یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند، اظهار کرد: مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل  در راستای سیاست‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی به منظور افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده و طبق این قرارداد خدمات درمانی را به بهترین نحو و با تعرفه مصوب شده به زوجین نابارور ارائه خواهد کرد.

افتتاح مرکز درمان ناباروری «نهال» در گلستان/ وجود حدود 5000 زوج نابارور در استانجهاد دانشگاهی فارس خدمات ناباروری و سلول درمانی ارائه می‌کندفضای درمانی بخش ناباروری بیماران خاص خراسان جنوبی افزایش یابد

وی بیان کرد بر اساس این قرار داد، معرفی شدگان بنیاد برکت از خدمات درمانی میکرواینجکشنICSL، انتقال جنین، برگشت از فریز، IUI، نگهداری جنین و IVF از تخفیفات برخوردار خواهند شد.

عضو هیئت علمی  جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در حوزه گردشگری سلامت، ساماندهی و توسعه این بخش از اولویت‌های این نهاد در استان است.

اوچی اردبیلی راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری را از اقدامات مهم جهاددانشگاهی برای رفع نیاز استان عنوان و اظهار کرد: فعالیت این مرکز  مشکلات بسیاری از زوجین نابارور را برطرف کرده است. 

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به اینکه با احداث و راه‌اندازی مجتمع درمانی سلامت در استان می‌توان فعالیت‌های بهداشتی، درمانی و گردشگری استان توسعه بخشید، ادامه داد: این مجتمع علاوه بر ایجاد فضای مناسب و استاندارد برای ارائه خدمات بیشتر درمان ناباروری، زمینه ورود جهاددانشگاهی را به حوزه سلول درمانی و مطالعه و ارائه خدمات درمانی بیماری سرطان را فراهم می‌کند.

در این جلسه نماینده شرکت خدمات بیمه برکت در استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت‌های جهاددانشگاهی در استان بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از طریق بنیاد برکت در قالب طرح «برکت خانواده» از زوج‌های نابارور مناطق محروم حمایت می‌کند که با انعقاد قرارداد همکاری با جهاددانشگاهی زمینه‌های اجرای این طرح در اردبیل نیز فراهم ‌شد.

بهنام احمدی ادامه داد: با همکاری مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل و بنیاد برکت، هزینه‌های درمان زوجین نابارور روستایی تحت پوشش قرار گرفته و برخی مشکلات آنها برطرف می‌شود که این کار امری خداپسندانه است.

وی با اشاره به این که بنیاد برکت با شناسایی خلاء‌های استان فعالیت‌های اثربخشی را در استان به انجام رسانده است، خاطرنشان کرد: با همکاری جهاددانشگاهی اردبیل درصدد هستیم تا برخی از فعالیت‌های شرکت خدمات بیمه برکت را در استان توسعه دهیم و استان را از مزایای آن بهره‌مند کنیم.

نماینده شرکت خدمات بیمه برکت در استان اردبیل یادآور شد: این نهاد انقلابی در خدمت رسانی به استان پیشگام است و صادقانه برای توسعه استان تلاش می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند

به گزارش قدس خراسان، علی شاهی روز شنبه به مناسبت هفته سلامت به خبرنگاران اظهار کرد: بر این اساس در سال ١۴٠٢ هر شهروند این شهرستان دست‌کم یک بار از خدمات مراکز جامع سلامت، پایگاه‌های سلامت و خانه‌های بهداشت برخوردار شده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب تصریح کرد: طبق جداول ثبتی در مراکز خدمات جامع سلامت پارسال ۴٩ هزار و ۵٨۵ نفر برای معاینه مراجعه کرده و ٢٢ هزار و ۳۰۰ نفر از خدمات پرستاری از جمله تزریقات و پانسمان استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به شعار امسال هفته سلامت مبنی بر "نظام خدمات جامع و همگانی سلامت"، تاکید کرد: مراقبت‌های اولیه سلامت با محوریت نظام ارجاع و پزشک خانواده و به کارگیری تیم سلامت و پزشکان عمومی و خانواده در حوزه سلامت و حتی مناطق روستایی و محروم نشان دهنده اهمیت بهداشت به عنوان یک حق اساسی برای همگان است.

شاهی با تاکید بر مراقبت از مادران باردار، تصریح کرد: ارائه خدمات به مادران باردار یکی از اولویت‌های مهم در بخش بهداشت است و در این مدت بیش از هشت هزار خدمت مامایی به مادران باردار داده شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خوشاب به فعالیت کارشناسان تغذیه و سلامت روان در حوزه سلامت اشاره و بیان کرد: سال گذشته در مجموع بیش از سه هزار خدمت مشاوره تغذیه و بیش از ۲ هزار خدمت سلامت روان به جمعیت زیر پوشش در این شهرستان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه بهورزان و مراقبان سلامت نیز پارسال افزون بر ۳۵۰ هزار مراقبت را انجام داده اند، گفت: مراقبت بیماری واگیر و غیرواگیر، سلامت خانواده و جمعیت، سلامت محیط و کار، بهداشت دهان و دندان و سلامت روان، مراقبت دوران بارداری، واکسیناسیون و مراقبت های بهداشتی و آموزش در سطح یک ارائه خدمت توسط بهورزان و مراقبان سلامت به شهروندان است.

دیگر خبرها

  • ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب خدمات گرفتند
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • وسایلی که زائران حج عمره باید همراهشان ببرند
  • ارائه خدمات به ۴۲ هزار نفر از مراکز بهداشتی و درمانی خوشاب
  • ارائه رایگان بیش از ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی در مراکز درمانی تامین‌ اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی