Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پارلمان ونزوئلا در کنترل مخالفان نیکولاس مادورو رئیس جمهور این کشور قرار دارد.

خوآن گوآیدو، رهبر مخالفان دولت ونزوئلا و رئیس جمهور خودخوانده این مخالفان بر اساس گزارش روزنامه "ال‌ ناسیونال" گفت: ما در صورت لزوم از مکانیزمهای اضطراری برای ادامه کارمان در پارلمان و عمل به وظایفان استفاده خواهیم کرد و مهم نیست که در این مسیر چه اتفاقی بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری تاس، گوآیدو در ادامه مدعی شد: مقامهای حکومت ونزوئلا نسبت به واکنشهای بین‌المللی به اقدام احتمالی برای انحلال پارلمان احتیاط به خرج و ترجیح می‌دهند از دست زدن به چنین اقدامی امتناع کنند و به جایش نمایندگان مخالف در پارلمان را از مصونیت قضایی محروم می‌سازند.

روز دوشنبه مجلس موسسان ونزوئلا چهار نماینده پارلمان را به درخواست دادگاه عالی از مصونیت قضایی محروم کرد. مقامهای قضایی ونزوئلا این چهار نماینده شامل خوزه گوئرا، رافائل گوزمن، توماس گوانیپا و خوآن پابلو گارسیا کانالز را متهم به "خیانت، قصب قدرت، دعوت علنی به ناآرامی، زیرپا گذاشتن قوانین و خشونت" متهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گوایدو ونزوئلا مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی

همشهری آنلاین- گروه فرهنگی: سبک زندگی برگرفته از آموزه‌های قرآنی، یکی از شیوه‌های صحیح و دلنشین زندگی در جهان امروز است که بسیاری از افراد جامعه از آن بهره برده و زندگی سالم و دلنشینی برای خود و خانواده فراهم کرده‌اند. در این زمینه، چهار کتاب خواندنی با رویکردهای کاربردی برای استفاده مخاطبان معرفی شده است.

زندگی باید قرآنی باشد

کتاب «زندگی باید قرآنی باشد» نوشته محمود زارعی در هفت فصل تدوین و از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. در این کتاب تلاش شده است که نگاهی راهبردی و کلان به بیانات ایشان شود و خط مشی زندگی فردی و اجتماعی انسان ترسیم شود. به عنوان مثال، در فصل اول این کتاب به ویژگی‌ها و کارکرد قرآن پرداخته شده و در فصل دوم هم اهداف فعالیت‌های قرآنی و قرائت از قرآن بررسی شده است. در فصل سوم مراحل دست‌یابی به جامعۀ اسلامی و ایجاد تمدن اسلامی از منظر رهبر معظم انقلاب آورده شده است.

دین، قرآن، زندگی

کتاب«دین، قرآن، زندگی» مصاحبه با سهیلا صفرزایی و با محوریت فعالیت‌های قرآنی او و خانه‌های دین و زندگی، تدوین شده و در کنار آن به فعالیت‌های دیگر مانند اشتغال‌زایی برای بانوان پرداخته است. سهیلا صفرزایی از جلسه‌های قرآن خانگی در منزل خود شروع می‌کند و با وجود مشکلات، بیش از ۱۵۰ جلسهٔ خانگی قرآن با نام «خانه‌های دین و زندگی» در سیستان و بلوچستان دارد؛ خانه‌هایی که علاوه بر مکانی برای آموزش قرآن، محل رجوع مردم برای رفع مشکلات و گرفتاری‌هایشان نیز هست.

سبک زندگی اسلامی در قرآن کریم

کتاب«سبک زندگی اسلامی در قرآن کریم» نوشته افسانه باقری با موضوع سبک زندگی اسلامی است. نویسنده در این اثر به سراغ منبع و مرجع سبک زندگی اسلامی یعنی کتاب آسمانی مسلمانان، قرآن کریم رفته است و دیدگاه این کتاب شریف آسمانی را درباره سبک و سیاق زندگی سالم در ابعاد مختلف اعتقادی، رفتاری، اجتماعی و اخلاقی بررسی کرده است. مولف معتقد است، شکی نیست که سبک زندگی هر فرد و جامعه‌ای متأثر از نوع باورها و ارزش‌های حاکم بر آن فرد و جامعه است.

قرآن و سبک زندگی

کتاب«قرآن و سبک زندگی» نوشته سیدرضا حسینی کوهساری، مطالب خود را با بخشی به نام «نقش باورها و اندیشه‌ها در سبک زندگی خانوادگی از منظر قرآن و سنت پیشوایان معصوم» آغاز کرده است. این کتاب در ادامه به موضوعاتی مانند اعتقاد به خدا و رسالت و نبوت و معاد، سبک زندگی خانوادگی در قرآن و سنت پیشوایان معصوم در امر تشکیل خانواده و ازدواج، سبک زندگی خانوادگی در قرآن و سنت در محیط خانواده و ادارهٔ آن، سبک زندگی خانوادگی در قرآن و ... پرداخته است.

کد خبر 843953 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها قرآن - فعالیت‌ها کتاب - نویسندگان و پدید آورندگان کتابخانه، کتابخوانی، کتابداری مهارت‌های زندگی

دیگر خبرها

  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • پاسخ اسراییل را نمی دادیم تجاوزاتش گسترده می شد/ جنگ کلاسیکی شکل نمی گیرد/ اگر اتفاقی بیفتد به سطح گروه‌های نیابتی ما در منطقه برمی گردد/ در شرایطی که نیاز به اجماع داریم چه دلیلی دارد طرح عفاف و حجاب را اجرایی کنیم 
  • آمریکا به بهانه حمایت از مخالفان مادورو تحریم‌های نفتی ونزوئلا را تمدید می‌کند
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان
  • موافقان و مخالفان تشدید مجازات سرقت زیر ۲۰ میلیون چه گفتند؟
  • اجرای طرح‌های عمرانی در بخش حتی لالی
  • چهار روایت معتبر از سبک زندگی با آموزه های قرآنی