Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش روز چهارشنبه ایرنا سیدسعید جلالی در نشست با فرمانداران خراسان شمالی اظهار داشت: وزارت کشور برای تقویت ساختار و استحکام روستاها گام برداشته و با درجه بندی روستاها موضوع توانمندسازی روستاها را در دستور کار دارد.

وی افزود: پیش بینی می شود با تقویت ساختار روستایی به صورت اساسی با موضوع روستازدایی مقابله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح کدگذاری آبادی ها، با هدف مدیریت بحران و برنامه ریزی ملی گفت: در قالب این طرح باید ۲۰۰ هزار نقطه کشور کدگذاری شود، اما باید مراقب بود تا فساد و درگیری اجتماعی ایجاد نشود. 

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور گفت: تعیین حدود و اجرای طرح های تقسیمات کشوری باید موجب نشاط و انبساط اجتماعی شود. 

جلالی با بیان اینکه برای ایجاد عناصر جدید تقسیماتی، سه عنصر جمعیت، ساختار و نیاز منطقه مورد توجه است، گفت: نباید ایجاد عنصر جدید تقسیمات کشوری موجب شکاف اجتماعی شود و برای ایجاد شهرستان و بخش، باید شرایط قانونی و اجتماعی این کار فراهم باشد.
وی افزود: مردم در تار و پود تصمیم گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارند و برنامه ریزی، سیاست گذاری و آمایش سرزمین به مباحث مردمی گره خورده است.
جلالی افزود: تصمیمات ما در مباحث تقسیمات کشوری باید بر اساس منطق، عقل و کار کارشناسی باشد و همچنین در برخی موارد باید اجازه دهیم با گذشت زمان، مردم منطقه، خود متوجه هدف تقسیمات کشوری برای افزایش نشاط اجتماعی شوند.
۳۰۰۷/۵۱۳۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم را در پیش داریم در این راستا برنامه‌های هفته معلم امسال در استان خوزستان با کمک استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی باشکوه و متفاوت برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن امتحانات نهایی در پیشرو قرار دارند و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقا شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

حبیبی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های غیرمجاز مانع از اجرای عدالت آموزشی هستند، توضیح داد: فرهنگ اجتماعی باید به سوی اهمیت آموزش در جامعه پیش رود و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی آموزش در جامعه باید مد نظر باشد.

کد خبر 747020

دیگر خبرها

  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • بارندگی یزد به درستی مدیریت شد
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود