Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@11:45:05 GMT

نیمار- بارسلونا؛ جمعه تست‌های پزشکی!

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۸۱۸

نیمار- بارسلونا؛ جمعه تست‌های پزشکی!

به نظر می‌رسد دیگر باید نیمار را دوباره بازیکن بارسلونا دانست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اگرچه در ابتدای تابستان به نظر می رسد محال است پاری سن ژرمن اجازه جدایی نیمار و خصوصا انتقال او به بارسلونا را صادر کند، اما مدیران باشگاه فرانسوی از رفتار ماه های اخیر نیمار به ستوه آمده و هیچ مشکلی با جدایی گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا اخبار حاکی از آن بود که پاری سن ژرمن ترجیح می دهد در صورت فروش نیمار، وی راهی رئال مادرید شود اما با توجه به تمایل خود نیمار به بازگشت به نوکمپ، حالا دیگر تیم فرانسوی مشکلی با انتقال نیمار به بارسلونا ندارد و طی روزهای آتی این انتقال نهایی خواهد شد.

طبق گفته پاریس یونایتد ، مذاکرات بین دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن در مرحله پیشرفته ای قرار دارد و توافق بین طرفین می تواند ظرف دو روز آینده نهایی شود. اگر این اتفاق رخ دهد ممکن است ستاره برزیلی تست های پزشکی خود را به زودی گذرانده و روز جمعه به عنوان بازیکن جدید بارسا در مقابل هواداران معرفی شود.

به نظر می رسد در نهایت طرفین با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو به علاوه انتقال یکی از بین کوتینیو یا ایوان راکیتیچ به پاریس به توافق می رسند و این معامله فرسایشی بالاخره به سرانجام می رسد. نیمار دو سال قبل و در شرایطی عجیب از بارسلونا جدا شده و کمتر کسی تصور می کرد او دوباره به این تیم بازگردد، اما گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال حالا در آستانه انتقال به نوکمپ قرار دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نیمار فوتبال بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم