Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@11:58:45 GMT

ترکیب چلسی و لیورپول اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۷۶۹۸۱۹

ترکیب چلسی و لیورپول اعلام شد

ترکیب تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول برای رقابت در سوپرجام اروپا اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال چلسی و لیورپول در فینال سوپرجام اروپا امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه وودافون استانبول به مصاف هم خواهند رفت.

بر این اساس ترکیب این دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب لیورپول:

آدرین، گومز، ماتیپ، فان دایک، روبرتسون، فابینیو، میلنر، هندرسون، چمبرلین، مانه و صلاح

ترکیب چلسی: 

آریزابلاگا، کریستنسن، زوما، آزپلیکوئتا، امرسون، کانته، جوجینیو، کواچیچ، پولشیچ، پدرو و ژیرو

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوتبال سوپرجام اروپا لیورپول چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۷۶۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی

۳ بازیکن خارجی پرسپولیس در این پنجره از مسابقات فیفادی به لیست تیم‌های ملی کشورشان حضور داشتند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس تهران علاوه بر اینکه علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی را در اردوی تیم ملی فوتبال ایران می‌دید ۳ بازیکن خارجی دیگر این تیم نیز به تیم‌های ملی کشور خود دعوت شدند.

مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس

وحدت هنانوف که در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ستاره تیم ملی فوتبال تاجیکستان بود در اردوی جدید این تیم بار دیگر دعوت شد تا به همراه یارانش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر عربستان در دو بازی رفت و برگشت صف‌آرایی کند. هنانوف در دیدار رفت برابر عربستان از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت و علی رغم شکست یک بر صفر این تیم برابر میزبان با کسب نمره ۷.۳ بهترین بازیکن تاجیک‌ها در این دیدار بود. در بازی برگشت اگرچه مدافع پرسپولیس باز هم از ابتدا در ترکیب تاجیکستان قرار گرفت اما در دقیقه ۳۵ بازی دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. هنوز میزان مصدومیت این بازیکن مشخص نشده است اما این موضوع می‌تواند خبری نگران کننده برای اوسمار و پرسپولیس باشد.

سرماخوردگی هم حریف ستاره قرمزها نشد

اوستون اورنوف هافبک ۲۳ ساله و ازبکستانی سرخ‌پوشان که به تازگی و در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی به این تیم پیوسته . در شرایطی به تیم ملی کشورش دعوت شد که بازی رفت ازبکستان مقابل هنگ‌کنگ را به دلیل سرماخوردگی از دست داده بود. این بازیکن در بازی برگشت با این تیم با شروع نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد و بعد از ۲۵ دقیقه موفق شد گل سوم تیمش را در برابر هنگ‌کنگ به ثمر برساند تا در همین فرصت یک نیمه‌ای برای تیم ملی کشورش اثرگذار باشد و آمادگی خود را بار دیگر به رخ بکشد.

رزرو بلیط یورو

گئورگی گولسیانی نیز بعد از درخشش در ترکیب پرسپولیس و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی، مورد توجه ویلی سانیول سرمربی فرانسوی گرجستان قرار گرفت و به اردوی این تیم دعوت شد. گولسیانی و یارانش در این پنجره از رقابت‌های فیفادی دست به یک کار بزرگ زدند و تاریخ‌ساز شدند. این تیم در مرحله پلی ‌آف انتخابی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان، ابتدا در خانه موفق شد با نتیجه ۲ بر یک لوکزامبورگ را شکست دهد تا حریف یونان برای رزرو بلیط یورو شود. این بازی بعد از ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم راهی ضربات مرگبار پنالتی شد تا این ضربات سرنوشت تیم صعود کننده را تعیین کند.

در پایان این یاران گولسیانی بودند که با پیروزی ۴ بر ۲ برابر رقیب نامدار خود موفق شدند برای نخستین باز جواز حضور در یورو را کسب کند و تاریخ‌سازی کنند. این تیم در شرایطی با پرتغال، ترکیه و چک همگروه شد که،‌ مدافع سرخ‌پوشان اگرچه در این دو بازی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد اما حالا در ۳۲ سالگی این فرصت را دارد تا بعد از درخشش در ترکیب قرمزها در بالاترین سطح فوتبال در قاره سبز به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • گزارش ویژه: گران‌ترین برادران دنیای فوتبال
  • دلیل غیبت حزباوی مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان
  • این برنامه ریزی قهرمان لیگ برتر را تغییر می‌دهد!
  • خاطره‌ای برای تمامی عمر